Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan får dere babyen til å sovne når dere legger for kvelden? Sliter veldig med det her, hun vil helst sovne på meg eller pappaen. Kan ikke legge henne når hun blir trøtt, da blir det bare gråting!
Vi hadde skikkelig problemer med ert vi og, men bestemte oss for at det ikke skulle bli en fast rutine å sovne på oss. Så etter noen dager med litt kamp der vi la han ned i rett tid(var trøtt, men ikke overtrøtt) så går det bedre. Litt skrik når vi legger men holder i hånden, stryker på hodet og synger så sovner han fort! Her var trikset å la han sove litt på oss istiden på kveldstid før vi legger han så han ikke blir så overtrøttHvordan får dere babyen til å sovne når dere legger for kvelden? Sliter veldig med det her, hun vil helst sovne på meg eller pappaen. Kan ikke legge henne når hun blir trøtt, da blir det bare gråting!
I kveld dusjet hun med meg klokka 19, så tok pappaen på pysj og kosa med henne mens jeg dusja ferdig. Så gikk vi på soverommet der hun fikk flaske i sengen. La henne ned i babynestet når hun var ferdig å spise. Der hadde jeg lagt en t-skjorte jeg hadde brukt i går. Ble en del gråting, men jeg lå ved siden av og holdt henne i hånden og strøk henne over hodet. Til slutt sovnet hun faktisk, og hun sover enda nå 21.30! Så utrolig deilig å kunne ha litt voksentid i stua mens hun sover!!Vi hadde skikkelig problemer med ert vi og, men bestemte oss for at det ikke skulle bli en fast rutine å sovne på oss. Så etter noen dager med litt kamp der vi la han ned i rett tid(var trøtt, men ikke overtrøtt) så går det bedre. Litt skrik når vi legger men holder i hånden, stryker på hodet og synger så sovner han fort! Her var trikset å la han sove litt på oss istiden på kveldstid før vi legger han så han ikke blir så overtrøttvi la også babynestet i vuggen spiser ble litt trangere! Gjør også som Smil90 skrev og legg et plagg med lukt av deg i vuggen så føles det enda tryggere
![]()