Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh da har vi litt tid endaHer fikk vi rutinene litt inn når hun bikka syv uker. Idag er hun 11 uker. Her er det natta for henne mellom syv og åtte. Hver kveldda våkner hun igjen halv ett for mat og igjen klokken fem. Så starter vi dagen mellom åtte og ni som regel når hun våkner
![]()
Uff! Håper det gir seg snart!Vi sliter litt med rutiner pga kolikklignende tilstander om kveldene og på natt..
Ja ser den. Er det som har vært her også. Nå er lille riktig nok litt over 3 uker, så er jo ikke noe hast, og kan ikke forlange annet. Han våkner kun en gang om natta, så skal jo ikke klage.Sliter med rutinene da ettermiddagen/kvelden kan by så mangtmen tenkte jeg for alvor skulle gå inn for å få inn litt kvelds- og leggerutiner nå fra og med i morgen! Prøve oss fram litt med hva som fungerer
han blir 6 uker på onsdag!
Åh da har vi litt tid endalille her er snart 4 uker.
Både ammer og gir mme, så er ikke så veldig lett med de rutinene enda, men gleder meg til å komme I gang. Når han legger seg samtidig som oss, våkner han I 4 tida for mat og mellom 7 og 8. Klager ikke på det, men hadde vært deilig å få tilbake kvelden snart;p
Hvis lillen har kolikk eller luftsmerter, så anbefaler jeg akupunktur på det sterkeste. Vi har kvittet oss med luftsmerter på nr.1 med det og stygge kolikken på nr.2 med et par akupunkturbehandlinger!Vi sliter litt med rutiner pga kolikklignende tilstander om kveldene og på natt..