Rutiner?

Jeg for min del vil heller at han sovner rundt 12 og sover til 7, enn å legge han tidlig så han våkner i 3-4 tiden på natta.. føler at jeg blir mer sliten av det.
 
Jeg for min del vil heller at han sovner rundt 12 og sover til 7, enn å legge han tidlig så han våkner i 3-4 tiden på natta.. føler at jeg blir mer sliten av det.
Åhh, bebis som sover i 7 timer... LUKSUS :D Så deilig :D Her hadde det ikke gjort noe forskjell å legge kl 12 iom at den ene våkner hver tredje time uansett for mat :p Den andre sover noen ganger 4/5 timer, men som oftest er hun klar for mat etter 3 timer siden sist mating hun og...!
 
Heldige dere! Har fortsatt ikke fått mer enn 2 timer sammenhengende søvn siden han ble født 18 januar...
*...BegynnerÅbliSliten..*
 
Åhh, bebis som sover i 7 timer... LUKSUS :D Så deilig :D Her hadde det ikke gjort noe forskjell å legge kl 12 iom at den ene våkner hver tredje time uansett for mat :p Den andre sover noen ganger 4/5 timer, men som oftest er hun klar for mat etter 3 timer siden sist mating hun og...!

Han har bare gjort det en natt:p men håper at det fortsetter!:D skjønner at det blir noe annet når man må opp hver tredje time.. du får sikkert sove lengre etterhvert:)
 
Her legger vi lillegutt i 21 tiden, da sover han til midnatt eller litt over. Har gjort det i en uke snart. Noen ganger sovner han ved puppen, andre ganger tar pappa han og legger seg i sengen ved siden av han og koser han i søvn. Litt protest er det, men jeg tenker at så lenge vi er der når han klynker/gråter litt så går det helt fint. Kjenner han så godt nå at jeg merker at det bare er sånn "jeg er så drit trøtt at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg" - gråt :p Han sovner som oftest etter 2-3 protester!

Sånn sutring driver min med også "jeg er så trøtt, men skjønner ikke at jeg bare kan lokke øynene og sovne, så da må jeg gråte". Haha! Så her vugges det til han endelig slapper av å sovner:p

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app
 
Sånn sutring driver min med også "jeg er så trøtt, men skjønner ikke at jeg bare kan lokke øynene og sovne, så da må jeg gråte". Haha! Så her vugges det til han endelig slapper av å sovner:p

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app
Han er fryktelig søt, men også ganske irriterende når han holder på sånn stakkars. Haha. Hvorfor kan du ikke bare sovne liksom!? Sove er jo det beste som finnes :p Er ikke så lett å være baby gitt!!
 
Han er fryktelig søt, men også ganske irriterende når han holder på sånn stakkars. Haha. Hvorfor kan du ikke bare sovne liksom!? Sove er jo det beste som finnes :p Er ikke så lett å være baby gitt!!

Det skal visst ikke være lett!:p hehe. Man ser at han begynner å bli døsig i øynene, men sperrer de opp å skriker isteden for å sovne.. Huff! Stakkars! Hehe. Det går seg sikkert til etterhvert:)
 
Så heldig dere er som har en liten en som sover på natten. Her sover han kun om han ligger på meg. Med en gang jeg legger han fra meg våkner han. Men når morningen kommer da kan han fint sove i flere timer. Noe som er fint for mor siden hun da endelig kan få seg litt søvn uten en unge på armen, men er jo ikke noe nærmere en rutine med det.:( Skulle så gjerne fått han til å sove sånn på natten.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Vi holder henne våken fra rundt 2000 og til vi legger oss rundt 2300.. Så sovner hun etter mat og sover til kl 0600 før mat og så da til 09-10 tiden. Jeg presser ikke for hardt på med disse rutinene helt enda, da dette er nr 3 har jeg av erfaring funnet ut at det er lettere når de har blitt rundt to mnd.. Passer på og ha rutine på kvelden så ho vet at nå kommer den lange luren, men legger henne ikke tidligere helt enda
De er jo så opptatt av nærhet osv nå i starten så koser oss mens vi kan ❤️
Helt enig! :)
 
Klokka er 14 og jeg har akkurat kledd på meg. Ikke fått sett meg i speilet eller vasket ansiktet! Rutiner? De kommer nok :p
 
Har ikke dusja selv jeg:p haha! Men det er lathet fra meg, for han har sovet en stund nå. Hehe

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app
 
Her har jeg ligget våken i en halvtime kanskje og nyter at mini sover ved siden av meg. Burde vekket han, men er så godt med stillhet. Han gråt nesten i hele natt, jeg prøvde å ha han i sin seng noe han likte dårlig. Sovnet først inntil meg rundt halv seks-seks etter mat og kos.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Her har jeg ligget våken i en halvtime kanskje og nyter at mini sover ved siden av meg. Burde vekket han, men er så godt med stillhet. Han gråt nesten i hele natt, jeg prøvde å ha han i sin seng noe han likte dårlig. Sovnet først inntil meg rundt halv seks-seks etter mat og kos.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hvorfor skal du vekke han? Jeg vekker aldri min selvom det er mange timer siden han har spist eller noe.. man må jo få nyte stillheten litt også:)

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app
 
Min gutt sovner i 21 tiden, så vil han ha mat igjen i 03 tiden så i 07-08 tiden, så kan absolutt ikke klage. Så lenge han sover godt på natten, så kan han bare syte så mye han vil på dagen ;)
 
Hvorfor skal du vekke han? Jeg vekker aldri min selvom det er mange timer siden han har spist eller noe.. man må jo få nyte stillheten litt også:)

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app
Var ikke pga mat jeg tenkte på å vekke han. Var så jeg kanskje kunne klare å få han til å sove på natten. Han er helt umulig da for å si det sånn. Skal kun sove på meg og da helst når jeg ligger på sofaen. Ikke noe rart jeg har vondt overalt. Men endte med at han våknet når jeg gikk ut av senga uansett, haha:p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Min gutt sovner i 21 tiden, så vil han ha mat igjen i 03 tiden så i 07-08 tiden, så kan absolutt ikke klage. Så lenge han sover godt på natten, så kan han bare syte så mye han vil på dagen ;)
Hadde gjerne hatt en klagegutt på dagen om jeg kunne sove godt i senga. Og skulle det bli for ille er det bare å legge han på vaskemaskina når den sentrifugerer:p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Var ikke pga mat jeg tenkte på å vekke han. Var så jeg kanskje kunne klare å få han til å sove på natten. Han er helt umulig da for å si det sånn. Skal kun sove på meg og da helst når jeg ligger på sofaen. Ikke noe rart jeg har vondt overalt. Men endte med at han våknet når jeg gikk ut av senga uansett, haha:p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Åja! Får håpe han vil sove i natt da! Har hatt endel netter på sofaen selv, kan være ganske frustrerende!

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app
 
Åja! Får håpe han vil sove i natt da! Har hatt endel netter på sofaen selv, kan være ganske frustrerende!

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app
I natt fikk jeg nok og prøvde å få han til å sove i sin egen seng. Ble gråting hele natten. Hver gang jeg fikk roet han ned var det stille i toppen 5 min. Så i natt lå far på sofaen for en gangs skyld, hehe.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
I natt fikk jeg nok og prøvde å få han til å sove i sin egen seng. Ble gråting hele natten. Hver gang jeg fikk roet han ned var det stille i toppen 5 min. Så i natt lå far på sofaen for en gangs skyld, hehe.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Høres slitsomt ut. Heldigvis går det seg til etterhvert. Det gjør det alltid :)
 
Back
Topp