Rutiner?

Høres slitsomt ut. Heldigvis går det seg til etterhvert. Det gjør det alltid :)
Har lagt em varmeflaske i sengen hans nå, så den skal være god og varm til han blir lagt i den. Og snart blir det ett lite bad før han får nattis på seg. Så får vi håpe at det hjelper.:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
I natt fikk jeg nok og prøvde å få han til å sove i sin egen seng. Ble gråting hele natten. Hver gang jeg fikk roet han ned var det stille i toppen 5 min. Så i natt lå far på sofaen for en gangs skyld, hehe.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Nei uff da! Det er ikke no gøy! Så bra at far la seg på sofaen:) får håpe det går bedre i natt da!:)

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app
 
Nei uff da! Det er ikke no gøy! Så bra at far la seg på sofaen:) får håpe det går bedre i natt da!:)

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app
Wohooo.. Tror dette er første gang alle i huset har sovnet ca samtidig. Far sloknet på sofaen og jeg og roar i sengen. Til og med eldstemann var lett å få i seng i dag. Nå ligger mini i sengen sin og har ligget der en time allerede. Tror det var lurt å forvarme sengen hans med en varmeflaske:D

Og nå, få unna litt kjedelig husarbeid før han våkner igjen:p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Wohooo.. Tror dette er første gang alle i huset har sovnet ca samtidig. Far sloknet på sofaen og jeg og roar i sengen. Til og med eldstemann var lett å få i seng i dag. Nå ligger mini i sengen sin og har ligget der en time allerede. Tror det var lurt å forvarme sengen hans med en varmeflaske:D

Og nå, få unna litt kjedelig husarbeid før han våkner igjen:p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Så bra!!:) får satse på at det fortsetter sånn:)

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app
 
Så bra!!:) får satse på at det fortsetter sånn:)

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app
Det gjør virkelig jeg også. Men bare det å få tid til å gjøre husarbeid er jeg fornøyd med nå:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Når dere legger de i egne seng, blir de værende der natta igjennom da?
Legger dere de tilbake i senga etter amming på natta?
 
Når dere legger de i egne seng, blir de værende der natta igjennom da?
Legger dere de tilbake i senga etter amming på natta?
Jeg legger alltid tilbake. Sover dårlig med baby i senga. Også foretrekker jeg å sitte å amme, på natten også, så da er det veldig enkelt å løfte over i senga. Den står jo inntil vår uansett :)

app'en
 
Oppskrytt at vi må sove når beibin sover på dagtid. D er da jeg må være effektiv, fordi han sover 20 av 24 timer på bryster mitt :p
 
Jeg legger alltid tilbake. Sover dårlig med baby i senga. Også foretrekker jeg å sitte å amme, på natten også, så da er det veldig enkelt å løfte over i senga. Den står jo inntil vår uansett :)

app'en
Min er ikke født enda, men ønsker ikke å ha henne i senga pga pappaen sovet så ekstremt urolig.

Fint å lese om andres erfaringer og tips :)
 
Jeg sover godt med baby i sengen. Han ligger på sine en dyne ved siden av meg, også deler vi dyna mi. Har han liggende helt oppe ved ansiktet mitt, slik at jeg ikke trenger å bekymre meg for å rulle på han :) Syns det er skikkelig koselig, så foreløpig har jeg ikke no hast med å få han over i sin egen seng!
 
Når dere legger de i egne seng, blir de værende der natta igjennom da?
Legger dere de tilbake i senga etter amming på natta?
Jenta vår ligger i senga si hele natta,jeg tar henne opp i senga vår så jeg får kose litt med henne en time før vi må stå opp og begynne morgenstellet på våre to andre barn :) Men hun hadde vel sovet til ti om hun ville. Jeg er ofte alene med våre tre barn, 6,5 og 0 år, så rutiner er ett must i huset her. Begynner med kveldsstellet ti,så får hun siste måltid rett før hun legges i senga :) Da er d ett par turer opp å putte i smokken før hun sovner. Så fort vi får kjøpt oss babycall så blir det rutiner med å sove ute også :)

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app
 
Jeg sover godt med baby i sengen. Han ligger på sine en dyne ved siden av meg, også deler vi dyna mi. Har han liggende helt oppe ved ansiktet mitt, slik at jeg ikke trenger å bekymre meg for å rulle på han :) Syns det er skikkelig koselig, så foreløpig har jeg ikke no hast med å få han over i sin egen seng!
Det syns jeg er utrolig kos også. Min søker mot ansiktet mitt, og vil helst ha nesa si inn mot min. Det er så nusselig! Men jeg har ammemadrass på to kjøkkenstoler inn mot senga vår, så bare å skyve han over i sin "seng" som er på samme nivå som vår. Men kan legge meg helt inntil ham når han ligger der også. På dagen ligger han i vugga. Eller på fanget :p Denne tiden varer så kort. Maks kos, takk! :)
 
Det syns jeg er utrolig kos også. Min søker mot ansiktet mitt, og vil helst ha nesa si inn mot min. Det er så nusselig! Men jeg har ammemadrass på to kjøkkenstoler inn mot senga vår, så bare å skyve han over i sin "seng" som er på samme nivå som vår. Men kan legge meg helt inntil ham når han ligger der også. På dagen ligger han i vugga. Eller på fanget :p Denne tiden varer så kort. Maks kos, takk! :)
Maks kos, ja :) Men blir litt sliten på dagtid, da, får han ikke til å sove for seg selv lenger en 20 min av gangen. Også må jeg gå han i søvn mellom ammingene... Utrolig slitsom, skulle så gjerne at han sov i hvertfall en time sammenhengende for seg selv og at han fant søvnen litt lettere:(
 
Når dere legger de i egne seng, blir de værende der natta igjennom da?
Legger dere de tilbake i senga etter amming på natta?
Ikke her nei. Prøvde å legge han tilbake i sengen sin etter mat i natt, men det gikk dårlig. Han sovner som regel oppå meg og så sovner jeg.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
For oss er første legging slit, men etter mating går det helt fint å legges ned igjen. Eneste protester vi får er om den ene vil ha mer mat eller om smokken er slem nok til å stikke av ;)
 
Back
Topp