Rutiner og søvn ?????

Her slet jeg veldig med å få han til å sover mer enn ett par timer om gangen helt tiø vi begynte på tilegg. Nå får han "frokost" ca kl 9 om morningen, så går det ca 3 timer mellom måltidene utover dagen, får mellom 5-6 måltider for dag og sover hele natta igjennom. På dagen får han sove som han vil, men han er stort sett veldig våken :)
 
Så artig å bruke 30 min på å få ho til å sove... Gav meg på kurva så blei i armene :p sover sikkert ikke så lenge før ho er sulten siden det tok litt tid å sovne.....
 
Tørr nesten ikke si noe men tror det er litt rutine på gang på kveldstid her..... Siden lørdag tatt kveld tidligere enn før og også lettere å få lagt :) i kveld slo alle rekorder :)

I dag sov ho i bæreselen fra ca 1830-1930. Fikk mat og blei lagt i senga (babynest ved siden av meg). Satt litt hos ho og nynnet litt for ho. Var våken men rolig. Etter litt tenkte jeg jeg gikk inn litt i stua.. Tidligere ligget å lagd litt godlyder før ho har sovnet men hørte ikke en lyd i dag....

Akkurat lagt meg og 2,5 time siden ho sovna!! 3 timer siden ho spiste sist så kan jo gjerne få litt mer mat nå i stedet for jeg skal bli vekka når jeg akkurat har sovnet :p

Liker utviklinga å håper det varer.... Uansett godt å slippe å bysse og bære ho til ho sovner....

Sov forresten først 3 (!!!!) timer ute i vogna i dag og så 1,5 time seinere og så en time i bæreselen....
 
Her har vi heller ingen søvnrutiner ennå. Han er 12 uker. Han sliter mye med luft i magen, så tenker at det ikke er vits i å stresse med å legge han om kvelden før han er ferdig med det. Her bysses det og han sover oppå oss i sofaen hver kveld.
Eneste som er fast rutine her er at han må sove igjen ca en time etter at vi har stått opp om morgenen. Prøver å følge de to andre i bhg da.
Resten av dagen går stort sett med på å prøve å få han til å sove, siden han alltid våkner pga mageknip, så kursene blir korte og mange.
 
Her har vi heller ingen søvnrutiner ennå. Han er 12 uker. Han sliter mye med luft i magen, så tenker at det ikke er vits i å stresse med å legge han om kvelden før han er ferdig med det. Her bysses det og han sover oppå oss i sofaen hver kveld.
Eneste som er fast rutine her er at han må sove igjen ca en time etter at vi har stått opp om morgenen. Prøver å følge de to andre i bhg da.
Resten av dagen går stort sett med på å prøve å få han til å sove, siden han alltid våkner pga mageknip, så kursene blir korte og mange.

Var sånn her å, eller ikke magevondt da...

Virkelig gått seg til siden lørdag. Varierer jo hvor lett det er å få lagt ho og må av og til bysse og bære litt....

Ho sjøl som har regulert seg, ikke stresset med det.... I kveld sovna ho ca kl 19. Sovna på puppen og la ho ned. Måtte inn etter 40 min å bære ho litt.. La ho ned og sover nå kl 22 enda :)

Ulempen er jeg må tidligere opp om morraen :p

Bare sovet 90+20+25 min på dagen i dag....
 
Glemte å si at det hender jeg må inn å gi ho mat etter ho har sovna før jeg selv legger meg....

Rart å plutselig ha kvelden for oss selv.... Vært vant med sovende baby på meg..... ;)
 
Har absolutt ingen rutiner. Prøvd å få det til, men går bare ikke...han sover som han vil. Noen ganger er han oppe ca 17-18 timer i døgnet..andre ganger sover han nesten hele døgnet. Noen ganger sover han på natten og er av og på våken på dagen, andre ganger sover han godt på dagen men er våken hele natten, som de siste par dagene. Nå sover han ikke før 5-6 om morgenen :( utrolig slitsomt, får nesten ikke noe søvn, men får ikke gjort noe. Har prøvd alt. Kommer nok litt rutiner etter hvert :) gutten min liker ikke å sove, så tar det som det kommer :) han blir 3 mnd om 6 dager
 
Back
Topp