Russefeiring er.....?

Vi hører dem ikke selv om vi bor i sentrum. Egentlig litt trist. Synes det er koselig å høre det. Men vi sove så godt at vi ikke våkna når 2 bobiler med gass begynte å brenne rett nedi gata. De eksploderte faktisk. Men min svigerfar sier at russen er noen pyser i forhold til da de var russ. Og etter alle historiene jeg hat hørt så stemmer det.

Syntes det var fint å være russ, og gjorde bare morsomme knuter og på bekostning av meg selv, synes det er et fint minne. Det vi leser om i avisene tror jeg er noen få...

Har verken hørt eller sett så mye til de i år, nå bor vi på landet og 20 min unna sentrum, og er heller ikke på fest lengre :P Men russen her kan for det meste og oppføre seg, tror det værste vi har hatt er litt forsøpplet badestrender (som russen ryddet opp igjen etter seg) og at russen i noen år hadde litt voldsomme og drøye knuter på skolen som ikke passet seg og siden barneskolen er nærmeste nabo for videregående.

Jeg bor midt i sentrum av Oslo og merker nesten ingenting til dem, men jeg blir så sint at jeg ikke helt vet hvor jeg skal gjøre av meg når jeg hører om voldtekter, pingvintyveri, russesanger som er helt på trynet osv.!

Back
Topp