Rulling!

Kjempespennende

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2015
Høsthjerter 2017
Min lille rullet endelig og allerede i dag fra mage til rygg. Har synes at han var så seint ute. Er såvidt rundet 5 mnd. Må bare få juble litt for det! (Samtidig som det er kjempeskummelt også!)

Ingen rulling her heller! Hverken ene eller andre veien. Hender ho kommer seg fra mage til rygg, men det er ikke bevisst

Jeg har hatt følelsen av at alle andre ruller, jeg! Her skjedde det flere ganger, så jeg tror det var bevisst :)
Ja, jeg har følt det samme! Ruller han fra rygg til mage også? Vi fikk beskjed av osteopat at ho hang litt etter fysisk pga låsninger.

Artig :D Tror ikke det er særlig seint?

Her har han rullet begge veier, men med mange dager imellom så koden er nok ikke helt knukket. 5 Mnd

Han ruller rygg til mage uten problemer, og det tar ikke mange sekundene fra han legges på rygg til han er på magen :-P begynte da han var fire mnd, og er fem mnd nå :-) mulig han var tidlig ute med det?, men det er vel i disse tider de begynner vanligvis :-) han ruller ikke tilbake enda, hender en sjelden gang han tipper over, men ikke noe han gjør bevisst :-P

Mi har også nettopp blitt 5 mnd. Rulla fra rygg til mage i dag 1 gang. Tar livet med ro

Back
Topp