Ruller!

Her rullet hun fra mage til rygg for ca. 1,5 mndr siden. Gjorde det daglig en ukes tid, så ble det plutselig helt stopp. Nå har hun ikke rullet på lenge, og er ikke i nærheten av å rulle fra rygg til mage enda:-(

Her rulles det også, har vel gjort det i et par uker nå, hun er 3,5 mnd :) storebror var enda noen uker tidligere...

Mini rullet for første gang helt fra rygg til mage på onsdag. Han er akkurat blitt 4 mnd. Drev å snudde seg mye fra mage til rygg for en månede siden. Gjorde det på nytt hin dagen :) han har hatt en låsning i nakken som har plaget han. Veldig mer bevegelig nå som den er borte :) ca 1 uke siden han begynte å komme seg på siden, men til tider glemmer han å s med seg armen :p

Min ruller over til mage fra side, men er nok ikke lenge før han klarer hele runden fra rygg til mage 3,5 mnd. Snur seg også fra mage til rygg men fikk beskjed fra hs om at det kun er velting og ingenting å "skryte" over.

Min ruller over til mage fra side, men er nok ikke lenge før han klarer hele runden fra rygg til mage 3,5 mnd. Snur seg også fra mage til rygg men fikk beskjed fra hs om at det kun er velting og ingenting å "skryte" over.
Samme sa vår helsesøster :p Det var bare uhell at hun kom seg fra mage til rygg, det var bare fordi hun løftet hodet så høyt at hun mister balansen. Ser jo hva hun mener.. Har nesten snudd seg fra rygg til mage en gang her, var bare at armen ble i veien, ellers hadde hun klart det. 4 mnd om en uke.

Min er nettopp blitt 4 mnd, snudde seg for første gang fra rygg til mage for ca 2 uker siden og gjør det nå hele tiden. Har rullet fra mage til rygg også men tror det er mer tilfeldig.

Her har vesla rullet fra rygg til mage siden den dagen hun ble tre mnd :) (20.juni)

Her ruller han over på siden når han ligger på stellebordet. I senga så ruller han rundt på magen.

her har han rullet fra rygg til mage en stund.. begynte før han var 3 mnd.... :)

Mi ruller fra rygg til mage og mage til rygg, og kommer rullende etter om vi går unna

....og 2 dager tok det før han nå ruller HELE tiden. Ligge på rygg er ikke gøy lengre.

Back
Topp