Ruller rundt?

Dyreglad85

Forelsket i forumet
Ruller babayene deres rundt? Mi snuppe va 2 månda 2 uka å 4 daga, første gang ho rulla fra mage til rygg. Å ho driv på nu fra rygg te mage, men klarer bare å komme seg VELDIG langt på siden[:D] Kjempe morsomt. Derres babyer da. Syns det er sløvt med skriving inne på mars forumet[:(]

Patric elsker å ligge på magen men han klarer ikke å rulle rundt men han har såvidt begynt å åle seg framover[;)]

Noah driver å vipper på siden men kommer seg ikke helt rundt enda..

Blir nok ikke lenge til[:D]

Robin ruller ikke.er mer lyst til å komme seg framover når han ligger på magen

Godt å høre at det ikke bare er min lille som ikke ruller rundt enda. Han klarer å vippe deg over på siden når han ligger på rygg for å strekke seg etter leker ol da [:D]

jenta mi ruller ikke rundt enda... MEn prøver.. kommer ikke helt rundt.. men opp på siden..

Min gutt rullet frq mqge til rygg når hqn vqr 1 mnd og 3 uker, og i går begynte hqn å rulle frq rygg til mqge i sengq. Sist nevnte liker jeg IKKE, er så redd for qt noe skql skje. Hqn ruller seg jo hele tiden når hqn ligger i sengq jo[:(] Er kjemperedd[:(][:(]

Oliver har også rullet rundt ganske lenge. han var vel nesten 3 månder tror jeg.
han ruller begge veier. Moro å se på. hehe

Ida og har drevet å rullet seg fra mage til rygg lenge nå. Akkurat hvilken måned, dag og klokkeslett vet jeg ikke. hihi  [:D]

Adelin ruller ikke ennå.. Hun har rullet fra mage til rygg ett par ganger, men det tror det var litt tilfeldig.
Er nok ikke lenge til det skjer nå tror jeg. Vipper fra side til side, men hun har en arm i veien som hun ikke vet hvor hun skal gjøre av som gjør at hun ikke kommer helt rundt [;)]

Ingen rulling her i gården heller, men hun har veltet et par ganger... [;)] Blir kjempeoverrasket...
Men hun roterer! Legger henne på ryggen under babygymmen, og etter en liten stund ligger hun på tvers, med beina ut mellom "stengene"... [:D]
Vilde liker ikke noe særlig å ligge på magen annå - men vi øver hver dag... [8|]

Fra mage til rygg har oliver rulla lenga, huske ikke første gang.. I går rulla han for første gan fra rygg til mage, d va arti..han jor d tre gang rett etter hverandre.. blir 4 mnd i mårra :)

Jenta mi var ikke stort mer enn 2mnd da hun rulla fra mage til rygg første gangen. Hun har nesten rulla fra rygg til mage nå, men ene hånda ligger i veien, så hun kommer ikke helt rundt...

nå endelig ruller constanse rundt begge veier.. rygg til mage og mage til rygg [:)][:D]

Noah begynte å rulle rundt begge veier da han var 3 mndr og 3 uker gammel[:D]

Litt treg med rullinga constanse da.. [:)] 

Gutten vår rullet rundt fra rygg til mage da han var 4 måneder[:D]

robin snur seg rundt i sirkel og åler seg bakover men rulle vil han visst ikke...[;)]

ORIGINAL: lillemolla

robin snur seg rundt i sirkel og åler seg bakover men rulle vil han visst ikke...[;)]

Noah gjorde også det noen uker før han rulla, kommer sikkert snart [;)]

Tobias er 5 mnd nå 12 August og har ruller hele tiden.Begynte med dette da han var 3 og en halv mnd.[;)]

Back
Topp