Ruller rundt?

Mathias rullet bevisst rundt fra rygg til mage den dagen han fylte 4 mnd, men fra mage til rygg har han ikke rullet....

I dag, 9. august rulla jenta mi første gang fra rygg til mage. Hun har rulla fra mage til rygg siden hun var 2 mnd.

Her rulles det ikke i det hele tatt... Kommer vel etterhvert!

Ruller og ruller fru Blom.....
Vilde snur seg gjerne over på sida fra ryggleie, men kommer ikke helt rundt. Hun virker veldig fornøyd med å ligge på sida... [:D]
Og så roterer hun.

I går TROR jeg hun rullet fra mage til rygg...... [;)]
Jeg henne på magen på gulvet, men da jeg tittet ned lå hun plutselig på ryggen. (Og da begynte jeg jo å lure på om jeg hadde lagt henne på magen eller ryggen... [8|] KAN jo ha lagt henne på ryggen...... ammetåka gjør meg gaaaal av og til [&:])

Eirik elsker å rulle[:D] Han har rulla fra mage til rygg lenge, sikkert mest ubevisst egentlig. Og det er leeenge siden han rulla til sida, og nesten helt over. Da han var 4 mnd og 3 uker kom han helt rundt til magen, og nå ruller han over til magen så fort vi legger han på ryggen[:D][:D] Det han ikke nå skjønner er hvordan han kommer over på ryggen igjen, for han blir jo sliten av å ligge på magen lenge[8|]

Det er ganske lenge siden Petter rulla fra mage til rygg for første gang, men tror det var nokså ubevisst. I hele sommer har han vridd overkroppen godt over på sida når han ligger på rygg, men idag greide han å få underkroppen (beina og rompa) rundt! Nå var det imidlertid ei hand i veien så han kom seg ikke skikkelig i mageleie.. og så var hodet litt tungt ... men det ser ut som det er like før! Synest det er så spennende ... blir sittende å stirre nesten - frykter om at jeg går en runde skjer det uten at jeg får se [;)][:)][:D]

Idag snude trega mi sæ endeli fra rygg te mage![:D]
Bynte å tippe litt igår mårrest, å idag satt den!
Lå plutseli på magen nesten av lekematta når æ kom ut fra kjøkkene, hehe!

Fra mage te rygg heiv ho sæ over allerede i påska, når ho va knapt en måned.
No e d mere sjelden, ligg på magen te ho e så sliten at ansikte går i bakken..

jepp.Robin begynte for litt over en uke sida.fra rygg til mage men ikke omvendt![:)]

Jonas rullet første gang fra rygg til mage på 4 mnd dagen sin. Men fra mage til rygg har han ikke prøvd på engang [:D]

Heisan
Snuppa mi liker godt å ligger på magen. Pappaen har vært opptatt av dette leeeenge og i begynnelsen var det bare et par inutter. Dette er nå økt til maaange minutter pr. dag ja egentlig er det det som er tingen. snuppa er født 27. mars og rullet seg fra mage til rygg 17. juli dvs ca 3,5 mnd. Fra mage til rygg vil hun helst ikke, men når hun blir sliten så tar hodet overbalanse og bomps - så ligger hun der med nesa i været samtidig som "alarmen" går  hi, hi Grunnen til at hun trives mest på magen er nok at da kommer hun seg litt rundt, krabber ikke, men skyver og sparker fra på en måte slik at hun får flyttet litt på seg. Dessuten er det mye mer å se på når hun ligger på magen.

Petter rulla seg fra rygg til mage i går!!! Var litt komisk da ... jeg sa til han før jeg gikk i dusjen at "nå må du ikke rulle rundt mens jeg er i dusjen, Petter!" Pappaen satt på gulvet og leika med han. Etter 10 min på badet kom pappsen med videokamera i handa; "Han snudde seg, og jeg fikk det på film!" Heldigvis for det da ... Men det var den ene gangen han gjorde det i går, og så har han snudd seg en gang helt selv i dag. Da fikk jeg heldigvis se det "live"... Men unner pappaen at det var han som var der første gangen! Jeg ser jo Petter hele tida så jeg ser nok mange flere førstegangshendelser enn pappaen.

Jenta mi ruller og ruller nå! Så blir hun sint når hun ruller ut på gulvet. Hihi....søøt...

Back
Topp