Ruller de små nå?

Hun er stort sett fornøyd med å rulle på siden. Storebror var altfor travel og gikk/sprang da han var knapt 10 mnd. Litt kjekt å ha en som tar det litt mer med ro.
 
Hun her er langt ifra å rulle ennå. Hun hater å ligge på magen, varer ca 30 sek maks 1 minutt.. Tips til hvordan man kan inspirere baby til å ligge på magen. Sang å prat eller leker er null tess :p
 
Hun her er langt ifra å rulle ennå. Hun hater å ligge på magen, varer ca 30 sek maks 1 minutt.. Tips til hvordan man kan inspirere baby til å ligge på magen. Sang å prat eller leker er null tess :p

Jeg fikk en sånn lamaze leke der hun skal ligge på magen og kan snurre rundt :) er litt liten enda til den men det blir snart :)
 
Ruller seg over på siden. Og kaver for å prøve å komme seg over på magen :p
 
Hun her er langt ifra å rulle ennå. Hun hater å ligge på magen, varer ca 30 sek maks 1 minutt.. Tips til hvordan man kan inspirere baby til å ligge på magen. Sang å prat eller leker er null tess :p
Jenny liker å ligge på magen på fanget vårt, slik at hun har hodet ut mot knærne våre og beina mot magen vår. Da får hun god utsikt uten at hun må bøye hodet så mye bakover.
 
Jenny liker å ligge på magen på fanget vårt, slik at hun har hodet ut mot knærne våre og beina mot magen vår. Da får hun god utsikt uten at hun må bøye hodet så mye bakover.

Det fungerer tålelig greit her også :) da kan hun ligge to tre minutter. Hun blir bare så utrolig sinna etterpå, kvier meg for å legge henne på magen når jeg vet at det blir konstant sutring etter det
 
Her har hun rullet seg over fra mage til rygg siden seks uker. Trodde først det var "uhell", men så fort at hun virkelig gikk inn for å snu seg rundt. De gangene hun får en arm plassert litt "feil" og ikke kommer seg helt over blir hun illsint og forsøker gjentatte ganger mens hun kviner :p Hun kommer seg foreløpig ikke fra rygg til mage, det stopper opp i stabilt sideleie. 12 uker i dag.
Og i dag knakk hun koden for å komme seg helt over fra rygg til mage :D Fant henne på magen i senga etter en hvil i formiddag, mistenkte helt ærlig pappaen hadde lagt henne litt "slurvete" da hun sovnet. Men litt senere rullet hun over på magen under babygymen mens jeg så på, flere ganger :)
 
Må ærlig innrømme jeg håper babyen min holder seg som baby lenge og ikke er tidlig i utviklingen.... :p
 
Vi er ikke der på ei stund tror jeg. Lillemann hater å ligge på magen, og rygg til mage er vi lagt ifra. Han aker seg bakover når han blir ivrig da
 
Hun her er langt ifra å rulle ennå. Hun hater å ligge på magen, varer ca 30 sek maks 1 minutt.. Tips til hvordan man kan inspirere baby til å ligge på magen. Sang å prat eller leker er null tess :p

Akkurat sånn er det her også!
Men han elsker å ligge på magen oppå min/samboers mage. Da kan han ligge lenge og «prate» med oss ;-)
 
Her knakk hun koden for fra mage til rygg. Regner med at andre veien kommer snart.
 
Back
Topp