Dere som har babyer som ruller fra rygg til mage: Hvor lang tid tok det fra de klarte den ene veien, til de klarte den andre? Ruller de like lett til høyre som til venstre nå?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Baby J vil ikke rulle hun :)Frøken Lillan skrev:
Hun har god tid på seg ennå da.:)
Anna har akkurat lært å snu seg mot venstre, ca en mnd etter at hun lærte å snu seg mot høyre. Fremdeles er det mye tyngre for henne til venstre. Sikkert ikke noe å tenke på det heller, men hun har vært litt skjev hele tiden, så jeg kunne tenkt meg å vite hva som er vanlig når de først snur seg.
Emil kom endelig over til magen nå i helgen, men d er bare til den ene siden. Hele tiden mens han la seg over på siden og jobba for å komme til magen var d kun til en side da også. Egentlig ikke tenkt så mye på før du spørte om d nå, må jeg følge med på her!manfred skrev:
Casper ruller bare til høyre...gjort det i 2 uker nå...RonjaR skrev:
Prøver å friste den andre veien, men funker ikke foreløpig.
Sukkertopp skrev:Emil kom endelig over til magen nå i helgen, men d er bare til den ene siden. Hele tiden mens han la seg over på siden og jobba for å komme til magen var d kun til en side da også. Egentlig ikke tenkt så mye på før du spørte om d nå, må jeg følge med på her!manfred skrev:
Hehe, du får oppdatere når han kommer over på andre siden. :)
Emil rullet til venstre når han var 3 mnd. men d gikk nesten 3 uker før han snudde til høyre. han kommer seg ikke fra rygg til mage enda:/ når er det normalt?dagny87 skrev:
(ikke for å kuppe tråden din)