Ruger idag:)

Vis vedlegget 20795

Jenter.... Forrige tirsdag satte jeg inn et fryse egg... For artighets skyld, tok jeg nå en test m morgen urin en uke siden nå :) er en svvvvaaaaaak strek der... Vet ikke om dere ser den? :) venter spent å se noen dager til :)

Jeg ser streken godt!! :-D Jeg prøver meg også på et gratulerer til deg!
Fikk satt inn samme dag som deg, men har ikke testet ennå, har tenkt å teste i morgen, så tror jeg skal gjøre det, for jeg ser jo at den kan slå positivt ut allerede! :)

Jeg ser streken godt!! :-D Jeg prøver meg også på et gratulerer til deg!
Fikk satt inn samme dag som deg, men har ikke testet ennå, har tenkt å teste i morgen, så tror jeg skal gjøre det, for jeg ser jo at den kan slå positivt ut allerede! :)

Takk:)) håpet det lykkes for deg å <3 blir spennende å se resultatet :)

Egget jeg ruger på ble fryst ned på dag 6... Så håper dette er lykke egget :)

MA mars 2010
EXU jan 2011
MA jan 2013
Gravid juni 2013

Takk:)) håpet det lykkes for deg å <3 blir spennende å se resultatet :)

Egget jeg ruger på ble fryst ned på dag 6... Så håper dette er lykke egget :)

MA mars 2010
EXU jan 2011
MA jan 2013
Gravid juni 2013

Har det noe å si for hCG nivået hvilken dag det ble fryst ned på? Mitt ble fryst ned to dager etter uttak, vil det da ta lengere tid før det da eventuelt fester seg og det begynner og produsere hCG?
Jeg blir helt sikkert å teste i morgen, klarer ikke vente.. Men kjenner ikke noe på kroppen, ingenting.. Så er veldig redd for hva testen vil vise, men om den blir negativ i morgen, tar jeg ikke det så tungt da det bare er rugedag 9 :)

Har det noe å si for hCG nivået hvilken dag det ble fryst ned på? Mitt ble fryst ned to dager etter uttak, vil det da ta lengere tid før det da eventuelt fester seg og det begynner og produsere hCG?
Jeg blir helt sikkert å teste i morgen, klarer ikke vente.. Men kjenner ikke noe på kroppen, ingenting.. Så er veldig redd for hva testen vil vise, men om den blir negativ i morgen, tar jeg ikke det så tungt da det bare er rugedag 9 :)

Det vet æ ikke helt ? Har ikke helt peiling på det. men tenker at egget har fått utvikla sæ 6 dager ute + 7 dager i livmora, så da er egget alt 13 dager... vet ik om d har noe å si...
Hadde ikke venta på å få nå pos test idag, men det ble det:)

MA mars 2010
EXU jan 2011
MA jan 2013
Gravid juni 2013

Det vet æ ikke helt ? Har ikke helt peiling på det. men tenker at egget har fått utvikla sæ 6 dager ute + 7 dager i livmora, så da er egget alt 13 dager... vet ik om d har noe å si...
Hadde ikke venta på å få nå pos test idag, men det ble det:)

MA mars 2010
EXU jan 2011
MA jan 2013
Gravid juni 2013

Ja, det var i grunn slik jeg også tenkte :) Ikke vet jeg! :)
Ååå, det er så utrolig godt å lese at andre her inne tester positivt og blir gravide, håper at jeg også kan være en av de heldige! :) Igjen gratulerer med positiv test! :)

Ja, det var i grunn slik jeg også tenkte :) Ikke vet jeg! :)
Ååå, det er så utrolig godt å lese at andre her inne tester positivt og blir gravide, håper at jeg også kan være en av de heldige! :) Igjen gratulerer med positiv test! :)

Håper det ordner seg for deg også :) XXX alt jeg kan :)

ImageUploadedByBV Forum1372842659.080607.jpg

Bilde av dagens CB test, + kom med en gang :) strimmelen er fra i går :) jenter det er håp for meg også :) uvirkelig dette :) er bare så redd før å kunne miste dette... Min 4 graviditet .... 9 dag siden innsett <3 Nå vet Mannen min at han skal bli Pappa ;)

så utrolig spennende!!
Jjeg krysser fingrene for deg og håper spiren holder seg inne i 9 mnd <3
stor klem sendes herfra!

ImageUploadedByBV Forum1373018699.512657.jpg

Testan tatt idag :) blitt tydeligere strek på pinna :) så gøy å vite at det vokser noe inni magen min <3 Lykke <3 håper det fortsetter slik :)

Heeeerlig!! Gratulerer! :-D
Jeg tør ikke teste ennå jeg, skal teste på søndag, men er kjempe redd for negativ igjen!
Hvilke symptomer har du?

Heeeerlig!! Gratulerer! :-D
Jeg tør ikke teste ennå jeg, skal teste på søndag, men er kjempe redd for negativ igjen!
Hvilke symptomer har du?

xxx fingrene for deg :) har kjent litt til kvalme, ellers ingenting, litt stikking der nede av og til....

Back
Topp