Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HURRA!!!!!!!!
Fortsett sånn![]()
Ja håper det fortsetter slik i 9 laaange mnd
MA mars 2010
EXU jan 2011
MA jan 2013
Gravid juni 2013
Vis vedlegget 20795
Jenter.... Forrige tirsdag satte jeg inn et fryse egg... For artighets skyld, tok jeg nå en test m morgen urin en uke siden nåer en svvvvaaaaaak strek der... Vet ikke om dere ser den?
venter spent å se noen dager til
![]()
Det SKAL det, jeg har sendt inn bestilling for deg![]()
Jeg ser streken godt!! :-D Jeg prøver meg også på et gratulerer til deg!
Fikk satt inn samme dag som deg, men har ikke testet ennå, har tenkt å teste i morgen, så tror jeg skal gjøre det, for jeg ser jo at den kan slå positivt ut allerede!![]()
Takk) håpet det lykkes for deg å <3 blir spennende å se resultatet
Egget jeg ruger på ble fryst ned på dag 6... Så håper dette er lykke egget
MA mars 2010
EXU jan 2011
MA jan 2013
Gravid juni 2013
Har det noe å si for hCG nivået hvilken dag det ble fryst ned på? Mitt ble fryst ned to dager etter uttak, vil det da ta lengere tid før det da eventuelt fester seg og det begynner og produsere hCG?
Jeg blir helt sikkert å teste i morgen, klarer ikke vente.. Men kjenner ikke noe på kroppen, ingenting.. Så er veldig redd for hva testen vil vise, men om den blir negativ i morgen, tar jeg ikke det så tungt da det bare er rugedag 9![]()
Det vet æ ikke helt ? Har ikke helt peiling på det. men tenker at egget har fått utvikla sæ 6 dager ute + 7 dager i livmora, så da er egget alt 13 dager... vet ik om d har noe å si...
Hadde ikke venta på å få nå pos test idag, men det ble det
MA mars 2010
EXU jan 2011
MA jan 2013
Gravid juni 2013
Ja, det var i grunn slik jeg også tenkteIkke vet jeg!
Ååå, det er så utrolig godt å lese at andre her inne tester positivt og blir gravide, håper at jeg også kan være en av de heldige!Igjen gratulerer med positiv test!
![]()
Heeeerlig!! Gratulerer! :-D
Jeg tør ikke teste ennå jeg, skal teste på søndag, men er kjempe redd for negativ igjen!
Hvilke symptomer har du?