Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen tusen takkGratulerer med fin positiv test!
Gratulerer så mye!!! Du ER GRAVID!!!!!
tusen takk for det! Nå bare hååååper jeg at den vil bli sterkere de kommende dageneGratulerer så mye!!! Du ER GRAVID!!!!!
Hehehehe, know the feeling! Er det ikke fantastisk deilig!?tusen takk for det! Nå bare hååååper jeg at den vil bli sterkere de kommende dagenevært ute og handlet flere tester nå. Blir jo helt besatt av å teste!
Det er sånn som blir så forvirrende, for når det er forskjellige tester så kan det vises forskjellig. Er sikkert bare testenNåååå altså. Kjøpte nye tester i går (er riktig nok fra et annen merke) men trodde ikke det skulle ha noe å si. Og denne viser enda mer utydeligere strek.... Vis vedlegget 162945. Ser den såvidt![]()
![]()
![]()
er det på hell mon tro...
Da håper jeg på det!Kan absolutt ha noe å si at det er et annet merke! Sensitiviteten er jo forskjellig på de ofte. Ta ny test heller![]()
Håper på det! Må teste på nytt i kveldDet er sånn som blir så forvirrende, for når det er forskjellige tester så kan det vises forskjellig. Er sikkert bare testen<3
Ja, test på nytt ikveldHåper på det! Må teste på nytt i kveldtorsdagen kan ikke komme fort nok nå! Helt kake i hele kroppen Idag. Ikke veldig konsentrert her jeg sitter på jobb! Håper du får en fin mandag!
![]()
Nå klarer du så vidt å skimte en strek til! Får satse på at disse svensketestene ikke holder helt målJa, test på nytt ikveldhehe, skjønner deg veldig godt! Tiden går jo så seint i sånne ventetider.... Tusen takk for det, ha en fin dag du også, gleder meg til å se testen du tar i kveld
![]()
Tusen takk for det!! Satser på at den er bittelitt sterkere i morgen. Tror jeg må gå til innkjøp av en clearblue i morgen også!Jeg syns den siste du tok er sterkere enn den i morges? Dessuten kan testene ha ulikt fargestoff, og urinen er jo ikke alltid like konsentrert. Jeg heier på spiren din og håper og tror at morgendagens test er sterkere!![]()