Rugedag 9

Gratulerer med fin positiv test!

Hurra for deg! Grattis :happy093

Gratulerer så mye :D

Nåååå altså. Kjøpte nye tester i går (er riktig nok fra et annen merke) men trodde ikke det skulle ha noe å si. Og denne viser enda mer utydeligere strek....
ImageUploadedByBV Forum1456130058.062105.jpg
. Ser den såvidt :( :( :( :( er det på hell mon tro...

Det er sånn som blir så forvirrende, for når det er forskjellige tester så kan det vises forskjellig. Er sikkert bare testen :) <3
Håper på det! Må teste på nytt i kveld ☺️ torsdagen kan ikke komme fort nok nå! Helt kake i hele kroppen Idag. Ikke veldig konsentrert her jeg sitter på jobb! Håper du får en fin mandag! :-)

Håper på det! Må teste på nytt i kveld ☺️ torsdagen kan ikke komme fort nok nå! Helt kake i hele kroppen Idag. Ikke veldig konsentrert her jeg sitter på jobb! Håper du får en fin mandag! :-)
Ja, test på nytt ikveld:D hehe, skjønner deg veldig godt! Tiden går jo så seint i sånne ventetider.... Tusen takk for det, ha en fin dag du også, gleder meg til å se testen du tar i kveld ;)

Jeg syns den siste du tok er sterkere enn den i morges? Dessuten kan testene ha ulikt fargestoff, og urinen er jo ikke alltid like konsentrert. Jeg heier på spiren din og håper og tror at morgendagens test er sterkere! :-)

Jeg syns den siste du tok er sterkere enn den i morges? Dessuten kan testene ha ulikt fargestoff, og urinen er jo ikke alltid like konsentrert. Jeg heier på spiren din og håper og tror at morgendagens test er sterkere! :-)
Tusen takk for det!! Satser på at den er bittelitt sterkere i morgen. Tror jeg må gå til innkjøp av en clearblue i morgen også! ☺️ Skal oppdatere om resultatet! hadde vært helt sinnsykt om dette gikk veien!!!! ☺️

ImageUploadedByBV Forum1456219672.119728.jpg

Går det veien mon tro☺️ bittelitt sterkere Idag. Tror dere den vil slå ut på en med ukesindikator? ☺️ (burde nesten laget meg en dagbok, håper ikke jeg blir for masete her )!

Tror nok du ville få positiv på ukesindikator ja. :-)

Back
Topp