RUGEDAG 15

takktakk jenter[:D][:D][:D][:D]
vi alle lykkes og denne BABY-BOOMEN skal ikke ta slutt[:D]

Gratulerer så mye vennen, det var da endelig godt at det ble positiv test på deg nå,
ønsker deg lykke til med svangerskapet de neste 8 mnd. Håper at du for et greit svangerskap.

Men iallefall nå er du endelig gravid, hurra for det snuppa[:)]

Venter spet på å høre når du for UL, det blir vel ikke før på nyåret det da kanskje[:)]

ORIGINAL: twinanne

Gratulerer så mye vennen, det var da endelig godt at det ble positiv test på deg nå,
ønsker deg lykke til med svangerskapet de neste 8 mnd. Håper at du for et greit svangerskap.

Men iallefall nå er du endelig gravid, hurra for det snuppa[:)]

Venter spet på å høre når du for UL, det blir vel ikke før på nyåret det da kanskje[:)]

Takktakk snuppa[:D] ja endelig ble jeg oxo gravid, jobbet hardt nå altså...hihi[:D]
Sliter med kvalme igjen,men er bare såå lykkelig jeg nå...så håper at det ikke blir så ille[:D]

Ja enn det....vi har lyktes....oioioi...dette er jo nesten uvirkelig...hihi[:D]
jeg ringte klinikken idag om resultatet og snakket med de at jeg ønsket ul uka før jul siden jeg opplevde det jeg gjorde i fjor..
hun satte meg opp i uke 51 så får vi vente å se[:D]
skal egentlig ha ul på julaften...men de åpner nokk ikke da for bare meg vøtt...haha[:D]

UL i uke 51 er jo ikke så lenge til, godt å få det før jul da.
Men denne gangen sitter den hvettu, du har bare å gå i fotsporene mine det holder med at man opplever SA en gang [;)] Husker ikke helt hvor langt du var på veg forrige gang, jeg mistet tvillingene i uke 7 mener jeg det var.

Så hold deg fast i meg du, sender over litt babystøb, og guttelus fra rakkerungen i magen.
Skal bli spennendes om det er jente eller gutt på dere gett, dersom dere vil vite etterhvert da før den lille kommer tilverden. [:D]

Gratulera så mye med spiren

Ikkje så lett å legga inn bilder alltid nei. Kopierte du den nederste linken som kommer opp inne på imageshack? Den som heiter direckt link to image? På testforumet står det nokre forklaringer som kanskje er bedre enn min[;)]

Men uansett; da viktigaste e at du har faktisk testa positivt i dag snuppo [:D][:D][:D] E så utrulig gla på dine vegne [:)][:)][:)]

så flott snuppa[:D]endelig var det din tur også[:D]så gøyt[:D]

Gratulerer så kjempe masse [:D]

Gratulera så masse vennen[:D][:D][:D] Som eg skreiv på aug.forumet, berre senda meg en pm med skrift som du vil ha på bildet, så ordner eg ny signatur[:D][:D]

Masse gode klemmer fra Miss[:)]

Gralla !!!![:D][:D][:D] Det er alltid gøy når noen tester positivt!!!! Lykke til med svangerskapet[:D][:D]

Så kjekt å logge seg på til sånne nyheter[:)]
[:D][:D]Gratulerer så mye Cizza[:D][:D]
og lykke til med svangerskapet[:D]

ORIGINAL: Cizza03

ORIGINAL: Angelicka24

Ååååååh, gratulerer så mye snuppa[:D] Hadde på følelsen at det hadde klaffet for deg ja[:)] Så moro!

takktakk=)) det er så superdupert...sa til min sambo at jeg allerede har lyst til å innrede barnerom...hehe[:D] men må vel vente til det har gått 3mnd...[;)] håper du kommer etter...hvilken dato tester du?

Det skjønner jeg veldig godt! Jeg har testdato den 11, men tester nok ett par dager før i og med at mannen reiser ut i Nordsjøen den 10[:)]

JAAAAAA!!! Du har jo fått verdens beste julegave allerede du [:D]

Gratulerer så mye, og lykke til videre i svangerskapet. Det er helt fantastisk å kjenne at det vokser noen inni magen

ORIGINAL: twinanne

UL i uke 51 er jo ikke så lenge til, godt å få det før jul da.
Men denne gangen sitter den hvettu, du har bare å gå i fotsporene mine det holder med at man opplever SA en gang [;)] Husker ikke helt hvor langt du var på veg forrige gang, jeg mistet tvillingene i uke 7 mener jeg det var.

Så hold deg fast i meg du, sender over litt babystøb, og guttelus fra rakkerungen i magen.
Skal bli spennendes om det er jente eller gutt på dere gett, dersom dere vil vite etterhvert da før den lille kommer tilverden. [:D]

nei det er ikke lenge til...så håper at de har tid til å ta meg inn...men uanz så har du jo litt rett i at det er nokk å oppleve SA en gang...mistet i uke 7 sist,men spiren ble ble bare 5 uker[:(] det var tungt og hardt...men skal prøve å ikke tenke mer på det nå[:)]
NÅ ER DET EN NY SPIRE SOM SKAL KLORE SEG FAST...HIHI[:)][:)][:)][:)]
OG JEG SKAL HENGE MEG PÅ DEG..HIHI..kommer hakk i hel jeg azza[;)]
ja vi vil vite om det blir gutt el jente...å vi har navnene klare...hihi[;)]

ORIGINAL: Cizza03

Ååååååh, gratulerer så mye snuppa[:D] Hadde på følelsen at det hadde klaffet for deg ja[:)] Så moro!

takktakk=)) det er så superdupert...sa til min sambo at jeg allerede har lyst til å innrede barnerom...hehe[:D] men må vel vente til det har gått 3mnd...[;)] håper du kommer etter...hvilken dato tester du?

Det skjønner jeg veldig godt! Jeg har testdato den 11, men tester nok ett par dager før i og med at mannen reiser ut i Nordsjøen den 10[:)]

hehe...ja da må du teste litt tidligere[;)] gleder meg til å høre resultatet[;)] rug i vei...hihi[:D]

ORIGINAL: vestlandsjento

Ikkje så lett å legga inn bilder alltid nei. Kopierte du den nederste linken som kommer opp inne på imageshack? Den som heiter direckt link to image? På testforumet står det nokre forklaringer som kanskje er bedre enn min[;)]

Men uansett; da viktigaste e at du har faktisk testa positivt i dag snuppo [:D][:D][:D] E så utrulig gla på dine vegne [:)][:)][:)]

ja prøvde det..men det var her inne på add image jeg ikke kom igjennom...
men ja..uanz...jeg er GRAVID....[:)][:)][:)][:)][:)] TAKK FOR GLEDEN[:D]

VILSÅGJERNE: Takk takk[:)] 4 år med prøving er lenge det ja..[;)] ENDELIG[:)]

MISS: Ja det skal jeg gjøre...er litt mye med jobb å greier nå..men skal sende en pm når jeg får tid[;)] hihi[;)]

TAKK ALLE JENTENE HER INNE[:D]

SÅ FANTASTISKE DERE ER OG STØTTER OG GLEDER EN[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

ØNSKER AT ALLE KOMMER ETTER[:D][:D][:D]

Back
Topp