Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: twinanne
Gratulerer så mye vennen, det var da endelig godt at det ble positiv test på deg nå,
ønsker deg lykke til med svangerskapet de neste 8 mnd. Håper at du for et greit svangerskap.
Men iallefall nå er du endelig gravid, hurra for det snuppa[:)]
Venter spet på å høre når du for UL, det blir vel ikke før på nyåret det da kanskje[:)]
ORIGINAL: Cizza03
ORIGINAL: Angelicka24
Ååååååh, gratulerer så mye snuppa[:D] Hadde på følelsen at det hadde klaffet for deg ja[:)] Så moro!
takktakk=)) det er så superdupert...sa til min sambo at jeg allerede har lyst til å innrede barnerom...hehe[:D] men må vel vente til det har gått 3mnd...[;)] håper du kommer etter...hvilken dato tester du?
ORIGINAL: twinanne
UL i uke 51 er jo ikke så lenge til, godt å få det før jul da.
Men denne gangen sitter den hvettu, du har bare å gå i fotsporene mine det holder med at man opplever SA en gang [;)] Husker ikke helt hvor langt du var på veg forrige gang, jeg mistet tvillingene i uke 7 mener jeg det var.
Så hold deg fast i meg du, sender over litt babystøb, og guttelus fra rakkerungen i magen.
Skal bli spennendes om det er jente eller gutt på dere gett, dersom dere vil vite etterhvert da før den lille kommer tilverden. [:D]
ORIGINAL: Cizza03
Ååååååh, gratulerer så mye snuppa[:D] Hadde på følelsen at det hadde klaffet for deg ja[:)] Så moro!
takktakk=)) det er så superdupert...sa til min sambo at jeg allerede har lyst til å innrede barnerom...hehe[:D] men må vel vente til det har gått 3mnd...[;)] håper du kommer etter...hvilken dato tester du?
Det skjønner jeg veldig godt! Jeg har testdato den 11, men tester nok ett par dager før i og med at mannen reiser ut i Nordsjøen den 10[:)]
ORIGINAL: vestlandsjento
Ikkje så lett å legga inn bilder alltid nei. Kopierte du den nederste linken som kommer opp inne på imageshack? Den som heiter direckt link to image? På testforumet står det nokre forklaringer som kanskje er bedre enn min[;)]
Men uansett; da viktigaste e at du har faktisk testa positivt i dag snuppo [:D][:D][:D] E så utrulig gla på dine vegne [:)][:)][:)]