Ruge-tråd

Jeg postet reply uten å lese hele tråden

Hero...tenk positivt....si til deg selv jeg er gravid, jeg er gravid.....Mannen min kaller meg gravid...det går bra....

positive tanker drar positive ting
 
[:D] skal prøve. Tror faktisk i det hele at en god natt søvn er kuren for min del. Du ligger bare 3 dager etter meg du, jeg er på rugedag 5 idag
 
i dag er det rugedag 8 [:D][:D]spennende spenende [:)]
 
mass lykke til jenter[:D][:D] kunne ønske jeg var i deres sko[:D]
 
Ruge dag 3

søvniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig.....fikk vondt i magen ( uthenting)
 det stikka veldig...måtte legge meg og slappe av til det gikk over

var sliten, og sulten...

Jeg er gravid
jeg er gravid
jeg er gravid
jeg er gravid med et vakkert barn

 
nå har jeg bestemt meg for å teste torsdag i stede på test dagen fredag.vist ikke tanta rød kommer da.har tilivakt fredagen å må først i stallen å fore hestene så levere gutten på barnehagen før jeg begynner på jobb. mens torsdag så har jeg sen vakt. så da får jeg tid til å fordøye kamelene noen timer vist det ikke går vår vei. RUGE RUGE RUGE [:)]
 
Jeg må teste torsdag fordi jeg er pålagt det av riksen..kunne ønske man kunne vente litt etter ikm. For jeg er ikke klart til å vite det på torsdag
 
Rugedag 2, ruge ruge ruge.......klukk klukk
 
Ruge dag 8  :)

Alt ser fint ut her ...........veldig store og super ømme bryster....
sulten....stor apetit.....glad...og alle sier jeg skal få dette barnet....de sier det er en gutt !!! vel vi får se men er veldig positiv 
 
Maymona: Det høres veldig bra ut [:D] Spennende....rugedag 3 her, og ingen tegn overhode....ruge ruge ruge
 
Ingen blødning idag heller...hittil iallefall, bergynt å gå på do 2 ganger i timen bare for å sjekke. Er bare uhyre kvalm å halsbrann etter kafee besøket, men det er nerver. Idag da jeg gikk på Egon for å gå på do fikk jeg hjerteklapp...for å gå på do faktisk....var sikker på at det skulle renne ut av meg, men det gjorde det ikke..heligvis...siste rugedag, jeg må bare holde ut å det må bare gå bra
 
Syns faktisk jeg har vært flink som ikke har sniktesta...
 
 
Kjære gud.....
 
Rugedag8, ruge ruge ruuuge......
 
Håper det er positivt da [;)]
 
Jeg er innom å heier på dere...[:D][:D]
 
ruge dag 13

Kvalm, veldig ømme bryster
STOR apetit, sulten,søvning

Veldig positiv

ingen tegn for mens..

Jeg er gravid
jeg er gravid
jeg er gravid
 
Da henger jeg meg på her[:)] Er på rugedag 1.....  Skal prøve å ikke overanalysere hver ting som skjer i kroppen, men kan jo være greit å sjekke hva andre har å si i rugeperioden. Selv er jeg mer bekymret for nervene og bekymringene jeg kjenner at kommer..... I stad turte jeg nesten ikke å gå på do, for var så redd for at jeg skulle "presse" ut embryoet...... Fint det, at det begynner slik på første dagen.

Kan jeg få nytt hode, noen?[8D]

Har noen vondter i magen etter uttak/innsett, men det er helt greit, for det vet jeg grunnen til. Har bestemt meg for å ikke teste hjemme, det vil si at jeg tar blodprøve hos min lege 15.mars, venter 3 dager og ringer riksen. Hvis jeg begynner å blø i mellomtiden - ja så gjør jeg det. Hvis den er positiv - ja da har tiden gått litt lenger, slik at jeg kommer meg fortere til uke 5 uten å "vite noe".

Noen som skjønner tankegangen min, eller virker et helt snålt?
 
Du er en sterk ruger [:D] jeg blir helt gal i rugeperioden, analyserer alt. Vil liksom ikke gå glipp av noe. Når jeg vat gravid sist så kjøpte jeg med en svangerskapsdagbok, og der skulle man jo føre inn dagbok fra uke 1-2 liksom og jeg ville ha med alle detaljer, + at jeg er veeeeeldig nyskjerrig [8|] Masse lykek til blåmann [:D] Jeg er på rugedag 13 i dag og ruger som en helt men må innrømme at jeg tror en liten kjemisk er tilfelle her desverre [&o]
 
12 eller 13 dager siden el her, litt usikker på om el var forrige søndag eller mandag. Hadde bittelitt lyse, lyse, lyse rosa utflod i går og trodde løpet var kjørt, men har ikke kommet mer. Temperaturen sank en god del i går, men i dag steg den litt igjen, og det har ikke kommet mer farget utflod heldigvis. Spennende! Tester i morgen tror jeg... [:)]
 
Back
Topp