Ruge-tråd

jeg er bare på dag 2 enda [:D][:D]
 
Jeg er på rugedag 9, begynner å miste håpet her. Magefølelsen har pleid å stemme de tidligere forsøkene, men håper den ikke gjør det nå[:)]
 
Sååå spennende at dere nærmer dere testedato! Jeg krysser alt jeg har for at dere får positiv test[:D]
Etter å ha lest en del tråder tror jeg ikke at man skal stole på magefølelsen[;)] Har dere noen symptomer?
Det eneste jeg merker er ømme pupper, men det kan jo komme av pms eller crinone. Jeg klarer nesten ikke å tenke på noe annet om dagen, skikkelig slitsomt[&o] Prøver å ha noe å drive med mesteparten av dagen[;)]
 
*dreamer* for min del er det nok  litt tidlig med noen symptomer da jeg bare har ruga i 12 timer...hehe...
 
Trodde jeg slapp billig unna med ubehag ift uttak, men den gang ei..jeg blir bare mer å mer stinn i magen å støl. Jeg merka ikke innsette i det hele tatt.
 
Jeg har litt mageubehag innimellom, murringer og stikking pluss at jeg har opplevd et par ganger å "få strekk" når jeg f.eks. har snudd meg i senga om natta.. Puppene har vært litt ømme, men som på de tidligere forsøkene har dette nå så og si forsvunnet, så dette er nok bare hormonbetinget - altså andre hormoner enn gravidhormoner[:)]

Tenkte teste evt til tirsdag, skal på akupunktur på mandag så får høre hva ho sier da..

Går det ikke nå, så vet jeg rett og slett ikke om jeg orker mer. Spørs om ikke jeg bare må innse at det ikke er meningen at vi ikke skal bli foreldre[:(]
 
hero:
Uff, så slitsomt at du har så mye plager etter uttaket! Håper at det gir seg snart. Gleder meg til å følge med på deg i rugeperioden, og gleder meg til å treffe deg etterpå[:D]

Rosa på ball:
Mageubehagene dine høres ut som et godt tegn da[:D]
Håper at ømme pupper kommer av annet enn gravidhormoner, for mine er mindre ømme i dag.
Har du tatt akupunktur lenge? Føler du at det hjelper? Jeg vurderer å ta det selv hvis det ikke klaffer nå.

MASSE lykke til med testing!!! Jeg krysser alt jeg har og håper så innmari at du får positiv test!
Jeg klarer ikke å forestille meg hvordan det er å gå gjennom alt dette så mange ganger som du har gjort[&o]
Jeg er helt sikker på at det er meningen at dere skal bli foreldre! Det er alt for urettferdig hvis noen som kjemper så hardt som dere ikke skal få det til[:(]
 
Har ikke gått til akupunktur så lenge, fikk først før og etter innsetting forrige torsdag og så har jeg vært 3 ganger etter det. Håper jo at det har hatt effekt og da jeg var der på mandag (rugedag 4) hadde jeg litt stikking før jeg kom dit. Natt til tirsdag jobbet det intenst nedider, mensenmurringer hele natten og da begynte jeg virkelig å bli optimistisk. Akupunktøren var også positiv for dette. Nå derimot, er alt forsvunnet, som det har pleid å gjøre på de andre forsøkene. Men, skal jo aldri si aldri[:)]

Hvis magefølelsen stemmer og det endre negativt, så gleder jeg meg rett og slett til å bli kvitt disse hormonene i kroppen. Har nok lyst på 1, max 2 forsøk til, men vi får se. Først skal jeg nyte våren og få ryddet litt og få igjen litt overskudd[:)]
 
for mange positive tester etterhvert[;)]
 
ORIGINAL: Ivara

Heia alle rugere. Satser på at babyboomen fortsetter


inne å heier litt på dere jeg også!!
 
Tusen takk alle sammen som heier på oss[:D][:D]

Jeg synes at det høres ganske lovende ut for deg Rosa på ball! Håper at akupunktur har gjort susen[:D] At alt er forsvunnet trenger ikke å være negativt denne gangen!
Jeg håper at det har klaffet for dere nå, hvis ikke så er jeg sikker på at det gjør det på 1 eller 2 forsøk til[:)]
 
Eg er på rugedag nr 5 i dag og eg har den beste rugeperioden ever! [:)] Men det har nok masse å sei at eg er 100% sjukemeldt denne gongen og ikkje treng stressa med noko. Eg kan kvila når eg er sliten osv! Litt øm i magen endo. Ubehagelig å sitja heilt rett i ryggen og kjenner det godt når eg er oppe og går. Kjenner litt stikningar no og då, og har litt ømme bryst. Men ømme bryst har eg hatt sidan før egguttak så det er nok i alle fall hormonbetinga! Håpar det er min tur og alle de andre her inne til å få positiv test med påfølgande voksande mage denne gongen! Ja til stort BABYBOOM[:)]   
 
Tusen takk trusa! Såå koselig at du følger med på oss[:D][:D]

håpomspirenosnart: Så bra at rugeperioden din er så fin denne gangen! Det er nok deilig å være 100% sykemeldt[:)]
Spennende at du kjenner stikkinger, kanskje det er en liten spire som klorer seg fast[:D]
Jeg sier JA til stort babyboom jeg og[;)]

Jeg er skikkelig deppa i kveld. Puppene er ikke ømme lenger, og magen murrer innimellom. Jeg føler meg akkurat som rett før mens, så nå er jeg ganske sikker på at tanta er rett rundt hjørnet[&o]
 
ORIGINAL: *dreamer*

Tusen takk trusa! Såå koselig at du følger med på oss[:D][:D]

håpomspirenosnart: Så bra at rugeperioden din er så fin denne gangen! Det er nok deilig å være 100% sykemeldt[:)]
Spennende at du kjenner stikkinger, kanskje det er en liten spire som klorer seg fast[:D]
Jeg sier JA til stort babyboom jeg og[;)]

Jeg er skikkelig deppa i kveld. Puppene er ikke ømme lenger, og magen murrer innimellom. Jeg føler meg akkurat som rett før mens, så nå er jeg ganske sikker på at tanta er rett rundt hjørnet[&o]

 
NEiiiii ikke vær deppa vennen min.... du må ikke det.. TR er ikke invitert!! Puppene kan jo fort bli ømme igjen[:)]  
 
ORIGINAL: hero

ORIGINAL: *dreamer*

Tusen takk trusa! Såå koselig at du følger med på oss[:D][:D]

håpomspirenosnart: Så bra at rugeperioden din er så fin denne gangen! Det er nok deilig å være 100% sykemeldt[:)]
Spennende at du kjenner stikkinger, kanskje det er en liten spire som klorer seg fast[:D]
Jeg sier JA til stort babyboom jeg og[;)]

Jeg er skikkelig deppa i kveld. Puppene er ikke ømme lenger, og magen murrer innimellom. Jeg føler meg akkurat som rett før mens, så nå er jeg ganske sikker på at tanta er rett rundt hjørnet[&o]


NEiiiii ikke vær deppa vennen min.... du må ikke det.. TR er ikke invitert!! Puppene kan jo fort bli ømme igjen[:)]  


Tusen takk for trøst vennen! Det hjelper Håper på en bedre dag i morgen[;)]
 
Er jammen meg ikke lett dette her, men er jo ingen som har sagt det heller. Var bollene gode? Blir ikke noen boller med krem her, har sittet i sofaen i flere timer uten å gjort noe særlig fornuftig. Å jeg som skulle prøve å sy litt idag[8D]
 
Nei det er minst like tøft som jeg hadde trodd[&o]
Bollene var veldig gode[;)] Hehe, har ikke gjort noe fornuftig i kveld jeg heller. Jeg synes at det er skikkelig tiltak å begynne med noe for tiden, så jeg skjønner godt hvordan du har det[8D] Kanskje du får begynt i morgen, hihi.
 
Husk på at mensmurringar kan og vera eit bra tegn dreamer! Satsar på det i ditt tilfelle! Men veit korleis det er: håp, optimisme og fortvilelse om ein annan heile tida. Håpar du har ein betre dag i morgon! Er ikkje lett å kun tenkja positivt i denne rugeperioden det er heilt sikkert! Men no prøver eg å vera så positiv som eg kan.. Satsar på at det er på det tredje det skal skje hos meg i alle fall! Men blir nok noken pinefulle dagar når eg nærmar meg testdato ja.. Satsar på du og dei andre rugarane her inne og får spire i magen no! [:)]
 
Jeg får vondt i magen av spenning bare av å lese om dere som venter...Uff..... Håper så inderlig at det går rette vei for dere.
 
Back
Topp