Bkno6131562
Flørter med forumet
Har fått tannverk. Fikk på midlertidig fylling fredag, men ikke blitt bedre. Er en 2 års jeksel, tannlegen mener at ingen tenner bør trekkes. Jeg er litt usikker. Er det så galt å trekke den?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Behold tanna om den kan reddes. Ja, man skal ikke trekke tenner når det ikke er nødvendig. Vi trenger tennene våre. Bittet kan forskyve seg, det kan gå utover kjeven bla. Vær nøyere med tannhygienen fremover så slipper du å ta stilling til slikt.
Så utrolig ugrei kommentar!
Det er mange grunner til at noen ender opp med å rotfylle. Min onkel måtte rotfylle på grunn av en svulst i overkjeven som spredte verk (bak i nesehulen faktisk).
Selv måtte jeg rotfylle på grunn av en mekanisk tannskade. Det hadde ingen ting med hygiene å gjøre. Det er bekreftet av to tannleger og et forsikringsselskap.
Å si at hun ville sluppet dette om hun hadde vært nøyere med tannhygienen er bare veldig lite sympatisk. Sorry, klare ord får klare ord tilbake.
Har fått tannverk. Fikk på midlertidig fylling fredag, men ikke blitt bedre. Er en 2 års jeksel, tannlegen mener at ingen tenner bør trekkes. Jeg er litt usikker. Er det så galt å trekke den?
Den er stygg. Jeg har problemer med tennene med ingen smerter. Fikk smerter etter å fikset tenner. Tannlegen klør seg i hodet og jeg skal testes pga kronisk munntørrhet( som gjør at karies elsker seg i munnen din, og jeg kan ikke pusse bort emaljen på tennene heller).Behold tanna om den kan reddes. Ja, man skal ikke trekke tenner når det ikke er nødvendig. Vi trenger tennene våre. Bittet kan forskyve seg, det kan gå utover kjeven bla. Vær nøyere med tannhygienen fremover så slipper du å ta stilling til slikt.
Behold tanna om den kan reddes. Ja, man skal ikke trekke tenner når det ikke er nødvendig. Vi trenger tennene våre. Bittet kan forskyve seg, det kan gå utover kjeven bla. Vær nøyere med tannhygienen fremover så slipper du å ta stilling til slikt.
Ikke alle mennesker har like god kunnskap om hvorfor man kan få sykdom i eller på tenner. Alt kommer ikke av dårlig hygiene! Jeg feks, fikk tidenes betennelse etter jeg fødte. Rett å slett pga en et lag mot tanna jeg hadde i barndommen, som hadde blitt en skade og betennelse som lå å ulma men ikke blussa opp. Før jeg lå i 40 timer med rier og spente kjeven og beit sammen tenna endel! Det var helt jævlig! Å hadde jo ingenting med dårlig hygiene å gjør.
Ja ikke sant! Er det jeg mener også.
Og om det så skulle være noen her som hadde måttet rotfylle etter dårlig tannpuss tror jeg ikke vedkommende trenger at vi er belærende heller.