Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så lenge den er endel av vaksinasjonsprogrammet ser jeg ingen grunn til å ikke skal ta den!
Så lenge den er endel av vaksinasjonsprogrammet ser jeg ingen grunn til å ikke skal ta den!
Enig. Og med en storesøster i barnehagen!
Den er ikke del av vaksinasjonsprogrammet, men den tilbys. Det er ikke lenge siden de begynte å tilby den til norske barn. Og grunnen til at de tiøbyr den er mest Pga av kostnadsbesparende for den norske stat.
Men regner med at vi kommer til å ta den. Vi hadde rota virus på eldste og det var veldig lite hyggelig. Spesielt når vi skulle fly hjem helt i slutten av sykdomsforløpet..
Fra høsten 2014 ble den en del av barnevaksinasjonsprogrammet
I september 2014 ble den en del av vaksinasjonsprogrammet, men jeg er likevel litt usikker. Selv om den er lenge prøvd av andre land så er det fortsatt en nykomling for meg. Og da blir jeg automatisk skeptisk.
...ikke si at de tilbyr den bare pga kostbesparing osv, det er liksom ikke noe hold i en sånn uttalelse...Den er ikke del av vaksinasjonsprogrammet, men den tilbys. Det er ikke lenge siden de begynte å tilby den til norske barn. Og grunnen til at de tiøbyr den er mest Pga av kostnadsbesparende for den norske stat.
Men regner med at vi kommer til å ta den. Vi hadde rota virus på eldste og det var veldig lite hyggelig. Spesielt når vi skulle fly hjem helt i slutten av sykdomsforløpet..
Den er en del av vaksinasjonsprogrammet og at den gies mest pga kostnadsbesparelse ønsker jeg en dokumentasjon på, det tror jeg nemlig ikkeDen er ikke del av vaksinasjonsprogrammet, men den tilbys. Det er ikke lenge siden de begynte å tilby den til norske barn. Og grunnen til at de tiøbyr den er mest Pga av kostnadsbesparende for den norske stat.