Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her var det i tre dagerMini her skal få den vaksinen neste uke. Håper å slippe unna med særlig til bivirkninger. Men hvor lenge har de disse bivirkningene hvis det skulle komme? Fælt om det skal vare i flere dager![]()
Her var det i tre dager![]()
Mini her skal få den vaksinen neste uke. Håper å slippe unna med særlig til bivirkninger. Men hvor lenge har de disse bivirkningene hvis det skulle komme? Fælt om det skal vare i flere dager![]()
Her hadde lille vondt i magen i 1 uke.
Ja bivirkningene kan visst sitte i i 7 dager. Men, det er uansett ingenting mot selve rotaviruset hos de små, det er grusomt. Min mellomste var innlagt i en uke da han fikk det. Så heller litt ubehagelige bivirkninger![]()
Håper det ikke varer lenge for dere! Riktig god bedringDa var min blitt vaksinert med påfølgende bivirkninger.. Her merkes Uro, nedsatt matlyst og mageknip med mosegrønn avføring. Oioi håper dette blåser fort over, unner lille litt pause fra alle vondter nå!
Til meg sa helsesøster at vi måtte prøve å unngå gulping noen minutter etter vaksinenNoen som har gulpebabyer som gulpa rett etter vaksinen? Helsesøster kunne ikke helt svare meg på hvor lenge vaksinen måtte ha i magen før virkning. Noen som har spurt om dette?