Rotavaksine.. bivirkninger??

Mini her skal få den vaksinen neste uke. Håper å slippe unna med særlig til bivirkninger. Men hvor lenge har de disse bivirkningene hvis det skulle komme? Fælt om det skal vare i flere dager :(

Ja bivirkningene kan visst sitte i i 7 dager. Men, det er uansett ingenting mot selve rotaviruset hos de små, det er grusomt. Min mellomste var innlagt i en uke da han fikk det. Så heller litt ubehagelige bivirkninger:sorry:

Her hadde lille vondt i magen i 1 uke.

Huff :(

Ja bivirkningene kan visst sitte i i 7 dager. Men, det er uansett ingenting mot selve rotaviruset hos de små, det er grusomt. Min mellomste var innlagt i en uke da han fikk det. Så heller litt ubehagelige bivirkninger:sorry:

Huff, stakkar :( ja da får man heller ta imot litt bivirkninger enn selve viruset!

Da var min blitt vaksinert med påfølgende bivirkninger.. Her merkes Uro, nedsatt matlyst og mageknip med mosegrønn avføring. Oioi håper dette blåser fort over, unner lille litt pause fra alle vondter nå!

Fikk vaksinen i går, ikke merket noen bivirkninger ennå så da slipper vi nok unna :)

Noen som har gulpebabyer som gulpa rett etter vaksinen? Helsesøster kunne ikke helt svare meg på hvor lenge vaksinen måtte ha i magen før virkning. Noen som har spurt om dette?

Noen som har gulpebabyer som gulpa rett etter vaksinen? Helsesøster kunne ikke helt svare meg på hvor lenge vaksinen måtte ha i magen før virkning. Noen som har spurt om dette?
Til meg sa helsesøster at vi måtte prøve å unngå gulping noen minutter etter vaksinen :) så trenger vel ikke å være i magen så lenge før den har virkning.

Vet ikke om d var bivirkning. Men sov fra 19-07 med bare en mating i 01 tiden. Pleier gi mat 2 ganger mellom 22-07 egentlig..

Bivirkningene kan oppstå en uke etter vaksinering sa helsesøster, sin sov fra 5-21 så vekte jeg hun for mat og la hun igjen 10 og da som hun til 5, fikk mat og sov til 10 idag

Vi hadde bivirkninger i akkurat en uke etter vaksinen. Gulping-brekninger-mageknip. Sov heldigvis godt om natten, men slet med å finne roen på dagtid.

Back
Topp