Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min gulpet bare litt før☺men nå må jeg bytte ofte klær☺Sånn gulper gutten min hele tiden nesten, han fikk den for en uke siden men gulpet sånn før det også!
Min gulpet bare litt før☺men nå må jeg bytte ofte klær☺
Fikk på mandag han her og☺god bedring til lille din❤Her fikk lille den på mandag. Mandag var ok, i går var det mageknip, mye luft, grønnlig avføring og ekstremt med gulping. I dag har det vært to eksplosjonsbleier og kolikkskriking som har resultert i at jeg går rundt sånn akkurat nå...Vis vedlegget 199512
Takk takkFikk på mandag han her og☺god bedring til lille din❤
Samme her. Lillegutt tok den og idag og han sikler blank væskeLille tok den i dag, er akkurat som at vaksinen ligger i munnen på henne enda. Blank væske. Hun gulper aldri, og plutselig nærmest sikler hun.
Samme her. Lillegutt tok den og idag og han sikler blank væske![]()
Den er visst ganske ny. Men har ikke merket noe mer enda. Har du?Syntes det var kjemperart! Men har ikke vært borti den vaksinen før. Har du merket noenbivirkninger?
Den er visst ganske ny. Men har ikke merket noe mer enda. Har du?
I dag merker jeg hun er utilpass. Vil sove, men våkner hele tiden. Jeg tipper det er fordi hun er kvalm-ser litt sånn ut som når de er kvalm etter fødselen pga svelging sv fostervann?