Rosa utflod..

Kan også bare slenge inn her at vi også så en sprell levende liten sak på UL i går, 9 uker og alt sto bra til, til tross for de blødningene jeg har hatt. Hadde en ny blødning i helgen som var også, men tydeligvis ikke noe som har påvirket den lille!
Så deilig å se:)

Sniker fra 1 april... :oops:

Takk, så klarte dere alle å roe meg litt. Samme rosa utfloden her, med SA i april, er i dag 7+4. Murringer som egentlig har vært der jevnt i noen uker. Kanskje litt forverring.
Jeg bruker Klexane i tillegg, pga Leiden mutasjon, men siste to dagene har jeg ikke turt å ta mer enn halve sprøyta, pga av disse små blødningene. Torsdag, bittelitt rosa, i går bittelitt brunt, og samme i dag.

Så roer jeg meg med dere i tankene. :Heartbigred

Sniker fra 1 april... :oops:

Takk, så klarte dere alle å roe meg litt. Samme rosa utfloden her, med SA i april, er i dag 7+4. Murringer som egentlig har vært der jevnt i noen uker. Kanskje litt forverring.
Jeg bruker Klexane i tillegg, pga Leiden mutasjon, men siste to dagene har jeg ikke turt å ta mer enn halve sprøyta, pga av disse små blødningene. Torsdag, bittelitt rosa, i går bittelitt brunt, og samme i dag.

Så roer jeg meg med dere i tankene. :Heartbigred
Jeg har iallefall skjønt at blødninger egentlig er veldig vanlig. Synes nesten alle de jeg har snakket med det om har respondert med «ja, jeg og blødde», og at det har gått fint med alle jeg har snakket med. Rundt uke 8 begynner også morkaken og ta over, og da er det visst ekstra vanlig å blø litt

Jeg tok en runde med canesten, så kan se ut som det var en soppinfeksjon som forårsaker rosa hos meg:shifty:

Hadde ingen svie eller kløe bare, utfold som ble rosa så sikkert rimelig sårt og ømt oppi der:wtf:

Back
Topp