Rosa utflod..

LappLina

Glad i forumet
VIP
Marshmallows 2022
Etter en MA i fjor i oktober så våkna jeg til rosa utflod i går og litt i dag. Ingen smerter annet enn litt svake mensmurringer..
Ser ut som jeg er på tur inn i fjerde aborten i løpet av livet:arghh:
Noen som har hatt dette og det har gådd bra?

Har inntrykk av at det er mange her som har blødd litt i løpet av første trimester uten at det har vært noe galt. Men det er jo ikke godt å vite forskjell på om det er farlig eller ikke, så forstår godt du blir bekymret! Hvor langt på vei er du?❤️

Har inntrykk av at det er mange her som har blødd litt i løpet av første trimester uten at det har vært noe galt. Men det er jo ikke godt å vite forskjell på om det er farlig eller ikke, så forstår godt du blir bekymret! Hvor langt på vei er du?❤️
Er bare 6+5, så er jo tidlig enda.

Jeg har både hatt rosa og brun utflod, i tillegg til ens større blødning med noen koagler. Ved TUL 7+0 var alt likevel fint, selv om jeg blødde endel natten før.

Hadde også en liten mengde brunt blod som kom i går, men det har også stoppet opp igjen, så tror også det gikk bra!

Så tidlig er det ingenting du får gjort med blødninger, men så lenge det kun er litt rosa utflod, ikke smerter og det ikke blir mye værre hadde jeg tatt det helt med ro:happy:

Jordmødre seier jo stadig at rosa utflod og småblødningar som regel er heilt ufarleg, og også veldig vanleg i starten av eit svangerskap. Eg har sjølv hatt både rosa og brunaktig utflod av og på dei siste par vekene, og må innrømme at eg blir bekymra, men eg prøvar å tenke at det som regel går bra. Har mange MA og SA bak meg, så for meg er det uansett vanskeleg å tru på at dette kan gå bra. Mulig hjerteaktivitet på tul torsdag, skal på ny tul komande torsdag.

Jeg hadde det i starten av denne graviditeten. Tror det var rundt uke 6. Det har gått fint til nå :)

Ja, i følge Google så er det normalt og vanlig. Får håpe jeg får en ul på tirsdag for å se:happy:

Får håpe det har en sammenheng med hard mage:woot:

Jeg hadde både blødning og brun utflod frem til uke 7. Er i uke 9 og så senest i går en sprell levende liten sak på ultralyd :)

Korleis går det med deg?

Tja, kom litt i går formiddag. Ingenting i går kveld eller nå på morgenen. :confused:

Ikke smerter utover vanlige mensmurringer som har vært hele tiden.
Og sykehuset tar meg ikke inn pga det er ikke akutt nok,så får vente til neste ul den 18/8:banghead:

Tja, kom litt i går formiddag. Ingenting i går kveld eller nå på morgenen. :confused:

Ikke smerter utover vanlige mensmurringer som har vært hele tiden.
Og sykehuset tar meg ikke inn pga det er ikke akutt nok,så får vente til neste ul den 18/8:banghead:

Det er så fælt å gå i usikkerheit :Heartred Her har det ikkje komt noko meir siste dagane og har heller ikkje hatt skumle smerter, men er veldig glad at TUL er allereie i morgon!

Fikk heldigvis komme inn på ul i dag, å der slo hjerte til lille som bare det. Og har vokst til å bli en hel cm:Heartred

Jordmødre seier jo stadig at rosa utflod og småblødningar som regel er heilt ufarleg, og også veldig vanleg i starten av eit svangerskap. Eg har sjølv hatt både rosa og brunaktig utflod av og på dei siste par vekene, og må innrømme at eg blir bekymra, men eg prøvar å tenke at det som regel går bra. Har mange MA og SA bak meg, så for meg er det uansett vanskeleg å tru på at dette kan gå bra. Mulig hjerteaktivitet på tul torsdag, skal på ny tul komande torsdag.
Hvordan gikk det på ul? :joyful:

Kan også bare slenge inn her at vi også så en sprell levende liten sak på UL i går, 9 uker og alt sto bra til, til tross for de blødningene jeg har hatt. Hadde en ny blødning i helgen som var også, men tydeligvis ikke noe som har påvirket den lille!

Back
Topp