Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er bare 6+5, så er jo tidlig enda.Har inntrykk av at det er mange her som har blødd litt i løpet av første trimester uten at det har vært noe galt. Men det er jo ikke godt å vite forskjell på om det er farlig eller ikke, så forstår godt du blir bekymret! Hvor langt på vei er du?![]()

Jeg blødde mye i 1trim. Er 39+5 nåJa, i følge Google så er det normalt og vanlig. Får håpe jeg får en ul på tirsdag for å se
Får håpe det har en sammenheng med hard mage![]()
Det høres oppløftende utJeg blødde mye i 1trim. Er 39+5 nå![]()

Det høres oppløftende ut
får håpe det bare er tynne slimhinner og at frøet har der bra![]()
Korleis går det med deg?

Tja, kom litt i går formiddag. Ingenting i går kveld eller nå på morgenen.
Ikke smerter utover vanlige mensmurringer som har vært hele tiden.
Og sykehuset tar meg ikke inn pga det er ikke akutt nok,så får vente til neste ul den 18/8![]()
Her har det ikkje komt noko meir siste dagane og har heller ikkje hatt skumle smerter, men er veldig glad at TUL er allereie i morgon!Hvordan gikk det på ul?Jordmødre seier jo stadig at rosa utflod og småblødningar som regel er heilt ufarleg, og også veldig vanleg i starten av eit svangerskap. Eg har sjølv hatt både rosa og brunaktig utflod av og på dei siste par vekene, og må innrømme at eg blir bekymra, men eg prøvar å tenke at det som regel går bra. Har mange MA og SA bak meg, så for meg er det uansett vanskeleg å tru på at dette kan gå bra. Mulig hjerteaktivitet på tul torsdag, skal på ny tul komande torsdag.

Hvordan gikk det på ul?![]()
Vart målt til 7+4 
Hurra! Så herlig å høre!Såg ein fin, liten klump på 13,5 mm med bankande hjerteVart målt til 7+4
![]()
Så deiligSåg ein fin, liten klump på 13,5 mm med bankande hjerteVart målt til 7+4
![]()