Rosa på papriet

Hei.

Det gikk ikke vår vei denne gangen, MA. Skal på sykehuset i dag for å få medisinsk abort. Tusen takk for alle støttende ord - dere er gull![emoji173] Håper spirene deres sitter :) Vi håper på baby i 2019[emoji173][emoji173]
Gjør meg vondt å høre det var en MA[emoji27] Føler virkelig med dere. Må være helt forferdelig[emoji174] Sender deg mange varme tanker og store klemmer[emoji173] Ønsker dere masse lykke til videre og måtte det bli en 2019 baby på dere[emoji175] [emoji173] [emoji171] [emoji177] [emoji179]

Har hatt akkurat det samme og er like langt som deg! Tenker det garantert er pga uke 10, livmor, mer blod i kroppen eller skjørere slimhinner. <3

Har hatt akkurat det samme og er like langt som deg! Tenker det garantert er pga uke 10, livmor, mer blod i kroppen eller skjørere slimhinner. <3
Det var en MA, leste du ikke updaten hennes?

Nytt Nick, ny giv:D Kommer nok til å snike litt på dere, syns det er trist at jeg ikke skal være med dere lenger. Men vi ser lyst på fremtiden og er klare for nytt forsøk når blødningen er over :)

Var ikke meningen å være ufølsom. Jeg så ikke at det var flere sider og kjente meg så godt igjen i det du skrev. Veldig trist å høre det <3 beklager

Var ikke meningen å være ufølsom. Jeg så ikke at det var flere sider og kjente meg så godt igjen i det du skrev. Veldig trist å høre det <3 beklager

Ikke tenk på det, fort gjort å misse en side :)

Back
Topp