Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Som nevnt over her, så er det mest sansynnelig helt uskyldig. MEN fy søren så fælt det er å gå å føle på. Håper du klarer å slappe litt av....
Sender deg mange gode tanker og krysser fingrene for at det er helt uskyldig.
Klem
Har fremdeles ikke noe smerter, men kommer litt blod på papiret når jeg er på toalettet. Har hatt en abort for 10-12 år siden og smertemessig og blodmengde/farge likner ikke i det hele tatt, så jeg prøver å overbevise meg selv om at dette går fint men er ikke helt enkelt.
Veldig godt å få ut tanker og bekymring her❤Blir vel å ringe lege/jordmor på mandag dersom det ikke gir seg eller blir værre.
Høres ut som du har en god plan
Skjønner veldig godt at du blir bekymret. At ikke du har smerter er bra![]()
Ja, bare prøve å slappe av nåBlir vel å legger meg snart tror jeg, er helt utslitt etter denne dagen.
Kjære deg [emoji173]️
Jeg skjønner deg godt. Jeg opplevde dette i forrige svangerskap, og går gjennom det samme akkurat nå. Jeg er i uke 10 og har hatt blødninger i 4 dager nå, siden onsdag. Friskt og gammelt blod om hverandre. Har likevel sett en sprellende baby på skjermen. Så lenge det ikke er smerter eller klumper, og alle symptomene er intakt, tror jeg vi kan ta det med ro[emoji8]Jeg sender deg en god klem og har troa på at dette er helt ufarlig! [emoji173]️
Håper det går bra for deg. [emoji4] Forstår at du blir redd.
Klem [emoji173]️
❤❤❤❤
Hei.
Det gikk ikke vår vei denne gangen, MA. Skal på sykehuset i dag for å få medisinsk abort. Tusen takk for alle støttende ord - dere er gull![emoji173] Håper spirene deres sitterVi håper på baby i 2019[emoji173][emoji173]
Hei.
Det gikk ikke vår vei denne gangen, MA. Skal på sykehuset i dag for å få medisinsk abort. Tusen takk for alle støttende ord - dere er gull!❤ Håper spirene deres sitterVi håper på baby i 2019❤❤
Hei.
Det gikk ikke vår vei denne gangen, MA. Skal på sykehuset i dag for å få medisinsk abort. Tusen takk for alle støttende ord - dere er gull!❤ Håper spirene deres sitterVi håper på baby i 2019❤❤
Gode tanker til deg, og masse lykke til videre. Hei.
Hersens MA, en ufyselig tingHei.