Rosa på papriet

Rapunzell

Forumet er livet
Himmelbarn
❤ Aprilbarna19 ❤
Gresskarfrøene2023
Novemberfnuggene 2023
Akkurat nå kim det litt rosa utflod på papiret etter toalett besøk. Er 10+2 og er nå ganske redd for at dette eventyret ender nå. Ble så kvalm og uvel når jeg så det og nå klarer jeg ikke å slutte å stresse og gråte. Har litt menssmerter/murringer midt på magen, men disse har vært der hele tiden.... Huff, nå er jeg så redd!!

Ikke fler nå:( må bare minne oss selv på att disse domme blødningene KAN være helt uskyldig... håper det går åver like fort som det kom :Heartred

Vet det er skremmende å blø, Men er helt sikkert en ufarlig blødning, søte du[emoji173] Mener det er rundt uke 10 morkaken tar over en del av hormonproduksjonen og det gule legeme i eggstokken blir borte, som kan gi en slik liten blødning?! Krysser fingrene for at alt står bra til med den lille i magen[emoji178][emoji175][emoji173]

❤❤❤ huff, håper dette er uskyldig! Har ul i midten av mai, men vet ikke om jeg klarer å holde ut helt til da med å sjekke.. Tusen takk for svar, damer- dere er gull❤❤

Huff jeg vet hvordan du har det, det er helt grusomt å se blod. Men prøv å tenke på at for de aller fleste går det jo bra. Det er mange som opplever blødninger i svangerskapet og som føder friske barn. Er jo til og med folk som har store blødninger med smerter som det går bra for. Dette kan være helt uskyldig. Men prøv å få UL tidligere så du slipper å gå og bekymre deg. Håper blødningen gir seg fort og at dette går veldig bra :Heartred

Slik jeg har skjønt er det nesten like normalt å bø litt som det er å ikke blø i det hele tatt. Jeg forstår godt bekymringen din, jeg hadde gjort det selv, men dette kan være heelt ufarlig. Krysser fingrene for deg <3

Ja, er det jeg ogaå har skjønt etter å ha googlet meg i hjel og det ser ut som sannsynligheten for at det skal gå bra er ganske stor. Krysser fingre og tær for at vi ikke er den prosenten det går dårlig med :(

Ja, er det jeg ogaå har skjønt etter å ha googlet meg i hjel og det ser ut som sannsynligheten for at det skal gå bra er ganske stor. Krysser fingre og tær for at vi ikke er den prosenten det går dårlig med :(

Det går sikkert fint. Når jeg vaf hos min gyn på torsdag og forklarte at jeg hadde rosa utflod etter sex sa han at rosa utflod er normalt og ikke en blødning! <3 Forstår du er bekymret!

Uff, skjønner veldig godt bekymringen din. :(
Hvordan går det med deg nå? Blør du noe mer? Murring eller smerter i magen? :Heartred

❤❤❤ Har ikke kommet noe mer foreløpig, går på do hver time å sjekker. Har murringer/milde smerter men syns det er vanskelig å si om de er SA relatert ettersom de har vært der hele tiden.

Det går sikkert fint. Når jeg vaf hos min gyn på torsdag og forklarte at jeg hadde rosa utflod etter sex sa han at rosa utflod er normalt og ikke en blødning! <3 Forstår du er bekymret!

Noen dager siden samleie. Men er som du sier, lysrosa utflod. Ikke noe blodblod og ingen mengder.

Har tro på at dette går helt fint! Mange både blør og har rosa utflod innimellom i graviditeten og det går bra. Jeg har også hatt brun-rosa utflod flere ganger, men på ul er alt fint. :-) Hvis du er veldig bekymret, ville jeg nok ikke ventet til i midten av mai, men heller fått time hos fastlegen, fortalt om bekymringen og spurt om jeg kunne få henvisning til tidlig ultralyd. Alternativt kan du gå privat. Det er dyrt, men du får sikkert svar raskt, som er veldig beroligende.

Har tro på at dette går helt fint! Mange både blør og har rosa utflod innimellom i graviditeten og det går bra. Jeg har også hatt brun-rosa utflod flere ganger, men på ul er alt fint. :) Hvis du er veldig bekymret, ville jeg nok ikke ventet til i midten av mai, men heller fått time hos fastlegen, fortalt om bekymringen og spurt om jeg kunne få henvisning til tidlig ultralyd. Alternativt kan du gå privat. Det er dyrt, men du får sikkert svar raskt, som er veldig beroligende.

Godt å høre :) ❤ Kommer bittelitt, men er så lite å lyst at jeg må skikkelig studere for å se det. Skal se litt an hva jeg gjør :)

Godt å høre :) ❤ Kommer bittelitt, men er så lite å lyst at jeg må skikkelig studere for å se det. Skal se litt an hva jeg gjør :)

Da kom det nok litt mer hos meg, for jeg måtte ikke studere papiret for å se noe, og det har gått bra for meg. :-) Krysser fingrene for deg!

Da kom det nok litt mer hos meg, for jeg måtte ikke studere papiret for å se noe, og det har gått bra for meg. :) Krysser fingrene for deg!

Er litt opp og ned her. Kom litt mer i sted, men bare på papiret. Skal prøve å slappe av lå og la det gå litt mer enn 15 minutter mellom hver dotur. Blir jo helt tullete av dette! Tusen takk❤

Er litt opp og ned her. Kom litt mer i sted, men bare på papiret. Skal prøve å slappe av lå og la det gå litt mer enn 15 minutter mellom hver dotur. Blir jo helt tullete av dette! Tusen takk❤

Helt enig i at man blir tullete! Da jeg opplevde det, sjekket jeg sikkert hvert 5. minutt om det hadde kommet noe mer. Gjorde jo ikke noe annet, nesten... Fant til slutt ut at det beste jeg nok kunne gjøre, var å legge meg i senga og ta det helt med ro med en bok og ikke sjekke hele tiden. Det er ikke noe godt å oppleve, men for de fleste går det heldigvis bra! Forhåpentligvis er du også blant dem!

Helt enig i at man blir tullete! Da jeg opplevde det, sjekket jeg sikkert hvert 5. minutt om det hadde kommet noe mer. Gjorde jo ikke noe annet, nesten... Fant til slutt ut at det beste jeg nok kunne gjøre, var å legge meg i senga og ta det helt med ro med en bok og ikke sjekke hele tiden. Det er ikke noe godt å oppleve, men for de fleste går det heldigvis bra! Forhåpentligvis er du også blant dem!

Er det jeg har gjort nå også. Tatt meg en varm dusj, finni en bok, kokt en kopp te og lagt meg godt til rette i sengen, her har jeg tenkt til å bli en stund. Det håper jeg også!❤

Back
Topp