Rosa på papiret...

En tråd i 'November 2020' startet av Blondie84, 5 Mar 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Blondie84 Betatt av forumet Novemberlykke 2020

Var nettopp på toalettet å oppdaget at det var litt rosa utflod i trusa, og så ble det litt på papiret etter tørking... Vet jo sånn egentlig at det ikke trenger å være noe, men etter en SA for noen år siden så begynner tankene å kverne.... Noen som har opplevd lignende?
    Er 5+3 i dag.

2. Siw2020 Flørter med forumet Novemberlykke 2020

Ja! Jeg opplevde det samme denne uka da jeg var 4+2 og ble også veldig bekymret som deg. Det har heldigvis ikke kommet tilbake, og jeg snakket med fastlegen min som mente at blødninger i begynnelsen av svangerskapet var normalt. Men er jo uansett litt ekstra på vakt når jeg går på do, merker jeg..

• Liker Liker x 1
  3. Smor27 Elsker forumet Novemberlykke 2020 August 2018

Jeg hadde brunlig utflod med førstemann, ganske mye også. Ble kjempe stressa, men det gikk over og alt gikk helt fint :)

• Liker Liker x 1
  4. Car0 Blir kjent med forumet

Jeg blødde en del plutselig i uke 8 i forrige svangerskap. Det gikk helt fint! Men skjønner at du blir redd. Om det blør mer eller du får smerter, reis til lege og mål hgc-nivå :happy:

• Liker Liker x 1
  5. Blondie84 Betatt av forumet Novemberlykke 2020

Setter pris på svar :Heartpink Vet at mye kan skje og at det nødvendigvis ikke trenger være noe, men man overanalyserer jo hver minste lille ting :nailbiting:

6. MaleneK Glad i forumet Novemberlykke 2020

Skjønner deg veldig godt, jeg gjør også det.
    Hørte podcasten til babyverden og episoden «Frykt for å miste baby i graviditeten» for ikke så lenge siden, anbefaler den. Der snakket de blant annet om at blødning i seg selv ikke trenger være farlig, heller ikke smerter i seg selv, men at det kan være lurt å sjekke ut hvis man har begge deler. Det ga meg litt ro, i hvert fall. Eller normaliserte det litt mer.

• Liker Liker x 1
  7. Blondie84 Betatt av forumet Novemberlykke 2020

Oppdatering: Var litt mer i dag og da ringte jeg legekontoret. Fastlegen min ville ta HCG-måling, men ringte først til gynekologisk på sykehuset. Der sa de at de ville ha meg inn til ultralyd i løpet av en uke, men kommer det større blødninger eller jeg får vondt, så må jeg kontakte legevakta... Da er det bare å krysse fingrene for at spiren klorer seg fast!

• Hjertelig Hjertelig x 6
  8. CasaMilla Flørter med forumet

Tenker på deg, håper spiren er der

• Hjertelig Hjertelig x 1
  9. onemoretime Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novemberlykke 2020

Håper det er en uskyldig blødning :Heartred

10. Blondie84 Betatt av forumet Novemberlykke 2020

Små mengder med brunt utflod i går og i dag. Nå kommer dagene fram mot UL til å gå saaakte...

• Hjertelig Hjertelig x 2
  11. Ryvita Gift med forumet Novemberlykke 2020 Februarlykke 2016

Krysser fingrene :Heartred

12. Stjernedama Glad i forumet Novemberlykke 2020 Augustlykke 2022 ❤️

Håper det går bra med deg! :Heartred

13. Blondie84 Betatt av forumet Novemberlykke 2020

Oppdatering!!! Nettopp kommet fra TUL og vi fikk se ett bankende lite hjerte, en 6 mm liten krabat som har det helt fint :Heartred
    Har fortsatt lys rosa/ lys brunlig utflod, dette mente gynekologen kom fra den venstre eggstokken. Den lille ligger på høyre side :binkybaby

• Hjertelig Hjertelig x 5
    • Liker Liker x 1
  14. Stjernedama Glad i forumet Novemberlykke 2020 Augustlykke 2022 ❤️

Åhh, så godt å høre :Heartred

15. Siw2020 Flørter med forumet Novemberlykke 2020

Så gode nyheter :Heartpink

Del denne siden