Rosa på papiret...

Blondie84

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2020
Stjerneskuddene 2024
Var nettopp på toalettet å oppdaget at det var litt rosa utflod i trusa, og så ble det litt på papiret etter tørking... Vet jo sånn egentlig at det ikke trenger å være noe, men etter en SA for noen år siden så begynner tankene å kverne.... Noen som har opplevd lignende?
Er 5+3 i dag.
 
Ja! Jeg opplevde det samme denne uka da jeg var 4+2 og ble også veldig bekymret som deg. Det har heldigvis ikke kommet tilbake, og jeg snakket med fastlegen min som mente at blødninger i begynnelsen av svangerskapet var normalt. Men er jo uansett litt ekstra på vakt når jeg går på do, merker jeg..
 
Jeg hadde brunlig utflod med førstemann, ganske mye også. Ble kjempe stressa, men det gikk over og alt gikk helt fint :)
 
Jeg blødde en del plutselig i uke 8 i forrige svangerskap. Det gikk helt fint! Men skjønner at du blir redd. Om det blør mer eller du får smerter, reis til lege og mål hgc-nivå :happy:
 
Setter pris på svar :Heartpink Vet at mye kan skje og at det nødvendigvis ikke trenger være noe, men man overanalyserer jo hver minste lille ting :nailbiting:
 
Skjønner deg veldig godt, jeg gjør også det.
Hørte podcasten til babyverden og episoden «Frykt for å miste baby i graviditeten» for ikke så lenge siden, anbefaler den. Der snakket de blant annet om at blødning i seg selv ikke trenger være farlig, heller ikke smerter i seg selv, men at det kan være lurt å sjekke ut hvis man har begge deler. Det ga meg litt ro, i hvert fall. Eller normaliserte det litt mer.
 
Oppdatering: Var litt mer i dag og da ringte jeg legekontoret. Fastlegen min ville ta HCG-måling, men ringte først til gynekologisk på sykehuset. Der sa de at de ville ha meg inn til ultralyd i løpet av en uke, men kommer det større blødninger eller jeg får vondt, så må jeg kontakte legevakta... Da er det bare å krysse fingrene for at spiren klorer seg fast!
 
Håper det går bra med deg! :Heartred
 
Oppdatering!!! Nettopp kommet fra TUL og vi fikk se ett bankende lite hjerte, en 6 mm liten krabat som har det helt fint :Heartred
Har fortsatt lys rosa/ lys brunlig utflod, dette mente gynekologen kom fra den venstre eggstokken. Den lille ligger på høyre side :binkybaby
 
Oppdatering!!! Nettopp kommet fra TUL og vi fikk se ett bankende lite hjerte, en 6 mm liten krabat som har det helt fint :Heartred
Har fortsatt lys rosa/ lys brunlig utflod, dette mente gynekologen kom fra den venstre eggstokken. Den lille ligger på høyre side :binkybaby

Åhh, så godt å høre :Heartred
 
Back
Topp