Rosa på papiret :(

Krysser fingre for at det er en helt uskyldig blødning! :Heartred Som oftest er det jo det, selv om jeg godt skjønner at du blir engstelig:Heartred
 
Krysser fingra for deg[emoji173]️ Håper det er ufarlig og at dette er unntaket[emoji4]
 
Ikke noe smerter nei. Sist kom smertene først når blødningen tok seg opp, og det var derfor ikke vondt i starten...
Må si jeg er redd det samme skjer igjen nå :/

Jeg har trua på at det er uskyldig jeg [emoji173]️krysser for at du ser et bankende hjerte på TUL [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
 
Krysser fingre og tær for at det bare er en liten brist i slimhinnaog at alt går bra[emoji173]️
 
Å nei! Forstår godt du mister litt motet når du har opplevd dette før. Krysser fingrene og håper at det denne gangen er heilt uskyldig.
 
Tenker mye på deg Avocado vennen, håper kvelden i dag og dagen i morgen går fort!
 
Klem, dette går fint kjære deg ❤️
 
Håper det går bra [emoji173]
 
Håper det går bra [emoji173] Du har vel nettopp fått påvist en kjempegod økning hcg, jeg velger å fokusere på det [emoji8]
 
Håper det går bra [emoji173] Du har vel nettopp fått påvist en kjempegod økning hcg, jeg velger å fokusere på det [emoji8]

Stemmer det :)
Lever i håpet men stålsetter meg for at det kan ha gått galt..
 
Stemmer det :)
Lever i håpet men stålsetter meg for at det kan ha gått galt..
Jeg har hatt litt rosa på papiret 3 ganger, og sist gang det skjedde er en uke siden. Jeg er uggen og småkvalm stadig vekk, og hvor ømme brystene er varierer. Jeg fikk beskjed av legen at litt rosa på papiret høres helt ufarlig ut :)
 
Jeg har hatt litt rosa på papiret 3 ganger, og sist gang det skjedde er en uke siden. Jeg er uggen og småkvalm stadig vekk, og hvor ømme brystene er varierer. Jeg fikk beskjed av legen at litt rosa på papiret høres helt ufarlig ut :)

Takk for at du deler og gir håp, er bare å håpe det gir seg igjen nå :)
 
Ikkje no gøy å lese, men eg håper det er ein uskyldig liten rift og at spiren har det bra [emoji173]️
 
Det blør fortsatt og omtrent samme mengden som i går. Nå er jeg veldig glad det bare er et døgn til TUL slik at vi får svar på hva som skjer!
 
Det blør fortsatt og omtrent samme mengden som i går. Nå er jeg veldig glad det bare er et døgn til TUL slik at vi får svar på hva som skjer!
Kjære Avocado, tenker masse på deg nå :Heartred Så utrolig kjipt å gå rundt og ikke vite! Heldigvis får du vite mer i morgen! Krysser fingrene for deg og spiren :Heartred
 
Back
Topp