Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke noe smerter nei. Sist kom smertene først når blødningen tok seg opp, og det var derfor ikke vondt i starten...
Må si jeg er redd det samme skjer igjen nå :/
Håper det går bra [emoji173] Du har vel nettopp fått påvist en kjempegod økning hcg, jeg velger å fokusere på det [emoji8]
Jeg har hatt litt rosa på papiret 3 ganger, og sist gang det skjedde er en uke siden. Jeg er uggen og småkvalm stadig vekk, og hvor ømme brystene er varierer. Jeg fikk beskjed av legen at litt rosa på papiret høres helt ufarlig utStemmer det
Lever i håpet men stålsetter meg for at det kan ha gått galt..
Jeg har hatt litt rosa på papiret 3 ganger, og sist gang det skjedde er en uke siden. Jeg er uggen og småkvalm stadig vekk, og hvor ømme brystene er varierer. Jeg fikk beskjed av legen at litt rosa på papiret høres helt ufarlig ut
Det blør fortsatt og omtrent samme mengden som i går. Nå er jeg veldig glad det bare er et døgn til TUL slik at vi får svar på hva som skjer!
Kjære Avocado, tenker masse på deg nå Så utrolig kjipt å gå rundt og ikke vite! Heldigvis får du vite mer i morgen! Krysser fingrene for deg og spirenDet blør fortsatt og omtrent samme mengden som i går. Nå er jeg veldig glad det bare er et døgn til TUL slik at vi får svar på hva som skjer!