Rosa på papiret :(

Avocado

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Snøfnuggene 2018
Febbisbebbis'18
Huff, dette ga ingen god følelse..... :(

Det er veldig lite og kun når jeg tørker meg, men jeg syns kanskje at puppene plutselig kjentes mindre ømme ut.
I tillegg har hvilepulsen droppet ytterligere to slag i løpet av siste døgnet (nå ned 6 bpm på fire dager).

Jeg er på ganske nøyaktig samme uke det begynte å gå galt sist, så ingen gode tanker akkurat nå, og for meg har alltid blod betydd game over, ingen unntak....
#fortvilet
 
Å nei [emoji21] det var ufattelig trist å lese... Håper virkelig at dette er unntaket [emoji173]️ krysser fingrene for deg
 
Huff, dette ga ingen god følelse..... :(

Det er veldig lite og kun når jeg tørker meg, men jeg syns kanskje at puppene plutselig kjentes mindre ømme ut.
I tillegg har hvilepulsen droppet ytterligere to slag i løpet av siste døgnet (nå ned 6 bpm på fire dager).

Jeg er på ganske nøyaktig samme uke det begynte å gå galt sist, så ingen gode tanker akkurat nå, og for meg har alltid blod betydd game over, ingen unntak....
#fortvilet

Jeg håper for all del det ikke er game over <3 jeg har en venninne som også er gravid og skal ha baby i slutten av 2017. Hun fikk blødning på ca samme tid som det du fikk. Hun har vært på ul og babyen har det fortsatt fint. Jeg krysser fingrene for at alt er bra med din lille spire også<3 Min venninne fikk anbefalt å unngå sex og tunge løft da de ikke fant årsaken til blødningen. Kanskje et tips du kan ta med deg. Stor klem til deg.
 
Nei nei! Dette skal ikke skje med deg nå!! [emoji17] krysser alt jeg kan for at alt går bra nå [emoji173]️[emoji853][emoji174]
 
Tar du progestron støtte? Jeg fikk alltid såre slimhinner av det og derfor litt rosa på papiret. Denne gangen ikke brukt det
 
Jeg håper for all del det ikke er game over <3 jeg har en venninne som også er gravid og skal ha baby i slutten av 2017. Hun fikk blødning på ca samme tid som det du fikk. Hun har vært på ul og babyen har det fortsatt fint. Jeg krysser fingrene for at alt er bra med din lille spire også<3 Min venninne fikk anbefalt å unngå sex og tunge løft da de ikke fant årsaken til blødningen. Kanskje et tips du kan ta med deg. Stor klem til deg.

Vi har ikke turt å ha sex siden positiv test og tør i hvert fall ikke nå :bag:
Kan jo håpe jeg er like heldig som venninnen din, selv om min egen statistikk er hardt i mot meg...:oops:
 
Nei nei nei, dette er definitivt unntaket og rosa på papiret er helt uskyldig nå. Dette går bra! [emoji173]️
 
Nei nei! Dette skal ikke skje med deg nå!! [emoji17] krysser alt jeg kan for at alt går bra nå [emoji173]️[emoji853][emoji174]

Takk <3
Hvordan går det forresten med deg? Blør du også fortsatt?
 
Tar du progestron støtte? Jeg fikk alltid såre slimhinner av det og derfor litt rosa på papiret. Denne gangen ikke brukt det

Ja, tar 3 Lutinus per dag. Kan jo håpe det er den som skaper problemer, men de andre faktorene her gir meg magesår av bekymringer.... Dette ble litt for velkjent dessverre...
 
Ja, tar 3 Lutinus per dag. Kan jo håpe det er den som skaper problemer, men de andre faktorene her gir meg magesår av bekymringer.... Dette ble litt for velkjent dessverre...

Jeg krysser for deg jeg [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️men ingen smerter?

Godt du skal på TUL om to dager [emoji173]️
 
krysser alt jeg har for deg :Heartred det er utrolig ekkelt å se blod på papiret, men det trenger heldigvis ikke alltid bety at man mister. Sender en god klem til deg :Heartred
 
Jeg krysser for deg jeg [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️men ingen smerter?

Godt du skal på TUL om to dager [emoji173]️

Ikke noe smerter nei. Sist kom smertene først når blødningen tok seg opp, og det var derfor ikke vondt i starten...
Må si jeg er redd det samme skjer igjen nå :/
 
Takk <3
Hvordan går det forresten med deg? Blør du også fortsatt?

Blør fortsatt litt men mye mindre enn i går, blodet er mørkere nå også, men blødde såpass mye i går at jeg ikke har stort med håp igjen. Var omtrent som en lett menstruasjon . Vært hos legen nå å tatt blodprøve så får vite mer i kveld eller i morgen tidlig. Så trekker meg nok snart ut av forumet her [emoji53]
 
Blør fortsatt litt men mye mindre enn i går, blodet er mørkere nå også, men blødde såpass mye i går at jeg ikke har stort med håp igjen. Var omtrent som en lett menstruasjon . Vært hos legen nå å tatt blodprøve så får vite mer i kveld eller i morgen tidlig. Så trekker meg nok snart ut av forumet her [emoji53]

Uff, så leit :( Vi får krysse fingrene for at det kan være håp for oss begge <3
 
Ånei Ånei [emoji17] får virkelig håpe det er andre grunner for blødning og at spiren fortsatt sitter. Krysser alle fingrer[emoji173]️
 
Ånei :( Sender deg en stor klem, og krysser alt for at dette er helt uskyldig! [emoji173]️
 
Back
Topp