Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: LindaH84
Ja, det synes jeg også. Kanskje mange ligger på føden? hiihih
ORIGINAL: Majk1
Her har vi vært på harry-tur idag til Storlien, og der var vi ikke alene for å si det sånn [8D]
Fikk nå iallfall gjort nå annet en dag, istedefor å bare sitte hjemme å vente på at junior skal finne veien ut...
I tillegg fikk vi handla brus, snop og potetgull med dill-smak - nam nam [:)]
Der var det vel like fullt som sild i tønne vil jeg tro. Tror jeg har vært der oppe et par ganger på skjærtorsdag og det er utrolig hvor tullete nordmenn er akkurat den dagen. Skulle ikke tro de hadde sett en butikk på flere år, hehehe
ORIGINAL: BrittKari
er her inne å sniker jeg også:) er fortida på en liten tur med svigers i førde:) reiser hjem til stranda i morgen og tilbake til kim-thomas i trondheim på tirsdag:) er opptatt siden jeg koser mej max med odd andre no når jeg er hjemme en tur:) blir vell 3-4 uker før jeg skal hjem en tur neste gang.
nå blir det cold case på tvnorge før jeg må finne senga:) har jo en som står opp før sola kommer opp :S 6 tida :S
ha en fin kveld snupper!
Ja, det synes jeg også. Kanskje mange ligger på føden? hiihih
ORIGINAL: EEM
Jeg er her! Resten av HÆLDEN er ute å fester, men jeg sitter her på Babyverden og slækker. Syns det er veldig deilig faktisk!
Fikk fin gave av min mor i dag forresten(må skryte litt)[:D][:D]
ORIGINAL: EEM
Jeg er her! Resten av HÆLDEN er ute å fester, men jeg sitter her på Babyverden og slækker. Syns det er veldig deilig faktisk!
Fikk fin gave av min mor i dag forresten(må skryte litt)[:D][:D]