rolig her inne

Rutla

Forumet er livet
jentene i juni13
VIP
synes det har vært så rolig her inne i dag.. mange som er på påske tur eller? hehe..

ORIGINAL: LindaH84

Ja, det synes jeg også. Kanskje mange ligger på føden? hiihih

hehe ja kanskje det.. er vel en kobinasjon av at mange har fått og ikke har samme tiden til å sitte her inne, og at det er påske:p

spennende å se om det kommer noen sladretråder snart:)

Er her jeg. Ble ikke noe påsketur på oss, men vi koser oss hjemme. I natt sov jeg INGENTING pga smerter i mage/rygg. Har hatt det mer eller mindre i hele dag også. Håper ikke dette kan vare i en mnd til![:o] Da blir jeg sprø!

Hvordan er formen deres da?

noe som heter "stille før stormen" vet dere[8D][;)]

Her har vi vært borte i hele dag....men jeg er nok her ja!
Ingen påsketur og ingen fødsel.

Godt det er flere av oss [:D]

Her har vi vært på harry-tur idag til Storlien, og der var vi ikke alene for å si det sånn [8D]
Fikk nå iallfall gjort nå annet en dag, istedefor å bare sitte hjemme å vente på at junior skal finne veien ut...
I tillegg fikk vi handla brus, snop og potetgull med dill-smak - nam nam [:)]

her er formen elendig.. jeg har ikke noe energi og vondt i bekkenet og klarer ikke ta vare på snuppa,, jeg ligger å sover MASSE. har så dårlig samvittighet ovenfor henne at jeg gråter en del.. så jeg er skikkelig klar for å få han ut, men regner ikke med det skjer på mange uker enda.. noen dager er jo bedre enn andre da, men jeg kan ikke ha Mathea alene i mange timene før jeg ikke klarer mer[&:][:(] hadde det ikke vært for den dårlige samvittigheten of at jeg føler meg som verdens verste mamma for øyeblikket så hadde jeg nok ikke vært så utålmodig.. har hele tiden forberedt emg på ovrtid.. men jeg ligger og håper hver dag nå, og det er ikke noe kjekkt..

uff. ble mye klaging her[&:]

ORIGINAL: Majk1

Her har vi vært på harry-tur idag til Storlien, og der var vi ikke alene for å si det sånn [8D]
Fikk nå iallfall gjort nå annet en dag, istedefor å bare sitte hjemme å vente på at junior skal finne veien ut...
I tillegg fikk vi handla brus, snop og potetgull med dill-smak - nam nam [:)]

Der var det vel like fullt som sild i tønne vil jeg tro. Tror jeg har vært der oppe et par ganger på skjærtorsdag og det er utrolig hvor tullete nordmenn er akkurat den dagen. Skulle ikke tro de hadde sett en butikk på flere år, hehehe

Det var rimelig fullt der ja for å si det sånn... Tror vi legger handleturen til en annen dag neste gang [8D] Men det var jo et greit tidsfordriv og så var det litt telehiv på veien til og fra, så det "beste" som kunne ha skjedd er vel at fødselen kunne ha starta. Menne - det ser ikke sånn ut foreløpig iallfall [8D]

er her inne å sniker jeg også:) er fortida på en liten tur med svigers i førde:) reiser hjem til stranda i morgen og tilbake til kim-thomas i trondheim på tirsdag:) er opptatt siden jeg koser mej max med odd andre no når jeg er hjemme en tur:) blir vell 3-4 uker før jeg skal hjem en tur neste gang.

nå blir det cold case på tvnorge før jeg må finne senga:) har jo en som står opp før sola kommer opp :S 6 tida :S

ha en fin kveld snupper!

ORIGINAL: BrittKari

er her inne å sniker jeg også:) er fortida på en liten tur med svigers i førde:) reiser hjem til stranda i morgen og tilbake til kim-thomas i trondheim på tirsdag:) er opptatt siden jeg koser mej max med odd andre no når jeg er hjemme en tur:) blir vell 3-4 uker før jeg skal hjem en tur neste gang.

nå blir det cold case på tvnorge før jeg må finne senga:) har jo en som står opp før sola kommer opp :S 6 tida :S

ha en fin kveld snupper!

så kjekt å "se" deg.. godt å høre du koser den sammen med Odd Andre:) hvordan går det med Kim- Thomas da?

Hehe, sikkert en del på tur, resten føder vel[:D] Vi er på besøk hos mine foreldre, så dagen går fort og plutselig er den over før jeg får sett innom her[:)] Kjekt å se så mange som føder, gleder meg til det er min tur[:)]

still here[:D]
sambo turte ikkje engang kjøpre på dagstur til grensa..syns 3 timer va alt for lang tid hehe.
menmen er litt glad tror jeg har hadd noen modningsrier  slengt litt gjevnt utover hele dagen,en til to-tre timers mellomrom. våknet av noen i natt så det blir spennende å se hvor mange uker til denne karen har lyst å være inni her[:)]

Ja, det synes jeg også. Kanskje mange ligger på føden? hiihih

ennten det eller så er alle på ferie.......hålder meg hjemme æ

ORIGINAL: EEM

Jeg er her! Resten av HÆLDEN er ute å fester, men jeg sitter her på Babyverden og slækker. Syns det er veldig deilig faktisk!

Fikk fin gave av min mor i dag forresten(må skryte litt)[:D][:D]

hehe kul drakt............den va stili,bestemors lille røver liksom[:D]

ORIGINAL: EEM

Jeg er her! Resten av HÆLDEN er ute å fester, men jeg sitter her på Babyverden og slækker. Syns det er veldig deilig faktisk!

Fikk fin gave av min mor i dag forresten(må skryte litt)[:D][:D]

Nah...så søt da[:D]

Lillesøster dro avsted på fest i Halden i stad [:D]

jeg ligger som slakt på sofaen tihi
har barne fri til i morgen ettermidag
så det hadde passet fint om snuppa fant det smart å komme 3 uker før[:D]
men dårlig med teng på det gitt.

Er her jeg også, desverre [8|] Men kun fordi jeg skulle ønske jeg heller låg på føden med lille prinsen i armene! Har vært veldig stille her inne ja. Må innrømme at jeg har begynt å snike litt på mai og juni forumene, er så mange som føder her inne at jeg nesten blir litt smådårlig av å vente. Vil også føde [:)]

Har dere sovna, jenter?? I dag var det om mulig enda stillere enn i går....
jeg har jo ikke vært innom her i dag før nå....og tenkte at nå vil det ta tid å oppdatere seg på alt som har skjedd....Meeeen NEIDA!!
Skjer i dag da jenter????

nej i dag har jeg sovet en del:p og vært ute i fin været:) er skikkelig sleten nå:p har liksom ikke hatt såå god tid til bv i dag:p

ej ligg ikkje på føden[:)]
og heller fe ej ikkje reise på påske tur,for gubben he panikk for ej skal fø[8D]

Back
Topp