B
Bellabanan
Guest
Vakker liten gutt og så godt med et bad
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
For en nydelig skapning<3 tenker på dere veldig ofte. hvilken uke ble han født i?
26+1 mener jeg. Men så er det mulig det faktisk bare var uke 25, for terminen ble fremskjøvet på UL, og jeg tror krøll var ganske sikker på at det ikke helt kunne stemme.
Stemmer det... 26+0 (var bare 282 dagers svangerskap da terminen ble flyttet) Hvis man studerer denne oversikten fra fertility friend, er det helt umulig at termin kan være en uke tidligere, så etter mine beregninger er han født 25+1.
Vis vedlegget 258735
Ganske umulig ja. Men han var jo lang, det må være det som har gjort utslaget for beregningen? Tjukk var’n jo ikke!
Det er lårbeinet som har flyttet han fremover i tid, ja. Lang tynn ting [emoji13]. Han er registrert som 25+1 på NFI nå.
Det er lårbeinet som har flyttet han fremover i tid, ja. Lang tynn ting [emoji13]. Han er registrert som 25+1 på NFI nå.
Stemmer mer ift når han åpnet øynene blant annetDet er lårbeinet som har flyttet han fremover i tid, ja. Lang tynn ting [emoji13]. Han er registrert som 25+1 på NFI nå.
Stemmer mer ift når han åpnet øynene blant annet
Det er en enorm modning som skjer i huden de første 10 dagene etter ekstrem prematur fødsel, men merker forskjell på ukene så tidlig.Det er det de sier her også. Og at huden var så utrolig skjør og gjennomsiktig første 10 dagene.
Det er en enorm modning som skjer i huden de første 10 dagene etter ekstrem prematur fødsel, men merker forskjell på ukene så tidlig.
Det bildet i kuvøsa der han ligger med bare nesegrimen minner Rolf meg om det bildet jeg har i hodet av farfaren hans... Sikker på at han vokter over altså