Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan eg spør hvilken bhg du hører til er assistent i en selv hehe. Gruer meg til å si det til den nye eg skal i fra aug av men får vel bite tennene i sammenJeg er 29
Jobber også som ped.leder i bhg Er vel ikke så mye mer å ta hensyn til enn det å løfte på unger Men kjenn etter på kroppen å hva den orker å ikke
får jeg og bli kjent med dere? er fra Sandnes og venter nr 2. har foreløbig termin 2 mars. men siden jenta mi kom 3 mnder før så tørr jeg ikke å tenke at jeg faktisk kommer til å gå til termin.
Kan eg spør hvilken bhg du hører til er assistent i en selv hehe. Gruer meg til å si det til den nye eg skal i fra aug av men får vel bite tennene i sammen
Sent from my iPhone using BV Forum
får jeg og bli kjent med dere? er fra Sandnes og venter nr 2. har foreløbig termin 2 mars. men siden jenta mi kom 3 mnder før så tørr jeg ikke å tenke at jeg faktisk kommer til å gå til termin.
Skal starte i Hillevåg nå og der eg jobber vet eg at det hadde blitt dårlig mottatt så håper på det beste der hvor eg kommer nåJobber på Sola Du da? Jeg gruer meg også, for jeg er ennå i permisjon med forrige
Hvor i Stavanger da?Jeg er fra stavanger 25 år
Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app