Rogalands jenter?

24år 25 før aug:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er 29 :)

Jobber også som ped.leder i bhg ;) Er vel ikke så mye mer å ta hensyn til enn det å løfte på unger ;) Men kjenn etter på kroppen å hva den orker å ikke :)

*deler redigert bort av moderator*

Last edited by a moderator:
får jeg og bli kjent med dere? er fra Sandnes og venter nr 2. har foreløbig termin 2 mars. men siden jenta mi kom 3 mnder før så tørr jeg ikke å tenke at jeg faktisk kommer til å gå til termin.

Jeg er 29 :)

Jobber også som ped.leder i bhg ;) Er vel ikke så mye mer å ta hensyn til enn det å løfte på unger ;) Men kjenn etter på kroppen å hva den orker å ikke :)
Kan eg spør hvilken bhg du hører til:) er assistent i en selv hehe. Gruer meg til å si det til den nye eg skal i fra aug av:) men får vel bite tennene i sammen:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Last edited by a moderator:
Så kjekt me så mange frå Rogaland :)
Eg håbe eg kan få henga litt me dokk og. Hørre egentlig t vest-agder, men dokk e nermere og eg e mer i rogalang enn Kristiansand for å sei d sånn :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

får jeg og bli kjent med dere? er fra Sandnes og venter nr 2. har foreløbig termin 2 mars. men siden jenta mi kom 3 mnder før så tørr jeg ikke å tenke at jeg faktisk kommer til å gå til termin.

Så kjekt :) Er plass til alle her! Blir spennende å følge deg ;)

Jobber på Sola :) Du da? Jeg gruer meg også, for jeg er ennå i permisjon med forrige ;)
Skal starte i Hillevåg nå:) og der eg jobber vet eg at det hadde blitt dårlig mottatt så håper på det beste der hvor eg kommer nå:)

Er det flere fra Rogaland her?
Noen fra Jæren kanskje? :)

Minner dere om forumsreglene jenter... Har måttet redigere bort en del av innleggene her inne grunnet brudd på disse..

Hei.
Sniker fra januar.
Har term 24. Jan, så kan godt ende i feb jeg også,
Er 30 år og nyflyttet til stavanger, hundvåg. Kommer opprinnelig fra Trondheim.
Vil gjerne bli kjent med flere fra Stavangerområdet, så bare send på meg melding om noen er i samme båt :)

Termin januar 2015

Back
Topp