roastbiff :D

lille_mjau

Gift med forumet
Augustlykke 2015
Stort savn etter dette pålegget.. Jeg går rundt å har lyst på det hele tiden.. men nei da.. vi kan ikke spise det :(
MEN så leste jeg at hvis jeg fryser pålegget for å så tine det opp, så er det trygt!
Jeg skal ha roastbiff :D

Er det sant?? Da skal jeg jammen kjøpe og fryse ned litt roastbeef til jula :) Takk for at du delte dette! :)

Jeg spiser alt mulig. Men spiser kun nyåpna salami, spekeskinke etc. Samt fenalår, kjøper jeg til meg i de posene fra butikken. Så spiser resten av familien av det store man må skjære av :)

Det er veeldig liten sannsynlighet for at man kan bli smittet om man er forsiktig, eller generelt. :)

Åååå, jeg har såååå lyst på spekemat. Biffsalami er bare så ufattelig godt, og nå er det bare 3 dager igjen hvor det er mulig å få tak i.
Går det virkelig an å fryse det ned, for så å spise det altså?
Synes det høres skummelt ut jeg, men nå er jeg fristet...

Jeg spiser alt mulig. Men spiser kun nyåpna salami, spekeskinke etc. Samt fenalår, kjøper jeg til meg i de posene fra butikken. Så spiser resten av familien av det store man må skjære av :)

Det er veeldig liten sannsynlighet for at man kan bli smittet om man er forsiktig, eller generelt. :)
Samme her, eg et både spekemat, kjøttpålegg og røykelaks så lenge det er nyåpna og med god dato :) Gjorde det sist og, med jordmor sin velsignelse! Einaste eg held meg unna er upasteurisert ost og alkohol/nikotin.

Sent from my iPad using Tapatalk

Tydligvis forskjellige meninger blandt jordmødre da.Nyåpna røykelaks er lov,men ikke spekemat ifølge hun jeg hadde i 2012:-) følger uannsett anbefalningene jeg da:-)

Tydligvis forskjellige meninger blandt jordmødre da.Nyåpna røykelaks er lov,men ikke spekemat ifølge hun jeg hadde i 2012:-) følger uannsett anbefalningene jeg da:-)

Ja jeg også :) så kort tid man er gravid uansett av livet så tror d skal gå veldig bra :).
Har kjentfolk som har fått bakterien og nesten død av den også så ja. Liten sjans men den er der nok føler jeg :)

Jeg spiste nyåpnet røkelaks. Men holder meg unna det andre. Svangerskapet er så kort så jeg får heller fråtse neste høst. :)

Jeg følger anbefalingene fra matportalen, de skal være oppdaterte. Det står utrolig mye forskjellig rundt om på nettet så det er jeg forsiktig med...:) Du kan ikke finne roasrbiff som er gjennomstekt da?:P Blir kanskje ikke helt det samme....Jeg slliter med salami, fårepølse og spekeskinke. Føler jeg nesten ikke har noe pålegg å velge i....:(

Back
Topp