Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: mammatil2prinsesser
Jeg lager den ikveld[:)] Da slipper jg å stå med et i morra, samtidig med all den andre maten![:)]Har du en kald kjeller du kan sette den ned i i stedetfor kjøleskapet?
ORIGINAL: *Aulile*
ikke for å kuppe tråden, men jeg tenkte også å lage riskrem imorgen men må vel gjøre det idag da... men HVORDAN lager man den?
ORIGINAL: verteline
fillen åg, må eg laga den og i dag!?...trodde man kunne gjøre det i morra, men hvis den blir best med å stå et døgn så får jeg vel gjøre det da:P
hvor mye krem skal jeg ha på ca 1 kilo grøt?..
ORIGINAL: Hilly77
ORIGINAL: *Aulile*
ikke for å kuppe tråden, men jeg tenkte også å lage riskrem imorgen men må vel gjøre det idag da... men HVORDAN lager man den?
tror enten var det vg eller afte postens nettside: der er det en kokk som heter Sjuve og han lager riskrem "live" på video lissom.. han forklarer det veldig greit.. samtidig viser han hvordan en hjemmelaget rødsaus også lages [;)][:)]
her kommer link:
lykke til[:)]
http://www.vg.no/mat-og-drikke/artikkel.php?artid=169648
ORIGINAL: Oline V2
Jeg lager den ikveld[:)] Da slipper jg å stå med et i morra, samtidig med all den andre maten![:)]Har du en kald kjeller du kan sette den ned i i stedetfor kjøleskapet?
Det er ca 8 grader i matboden.
Men er det kaldt nok? Det er jo tross alt meieriprodukt...
ORIGINAL: Oline V2
Det er ca 8 grader i matboden.
Men er det kaldt nok? Det er jo tross alt meieriprodukt...
Beklager seint svar, men skulle mene at det går veldig bra jg[:)]