Risarosa vognpose vs. Voksi urban?!

Banansplitt

Blir kjent med forumet
Kanskje det finnes noe om dette fra før, men jeg fant ingen. Spør derfor jeg, og håper noen med erfaringer kanskje kan hjelpe meg litt! :) jeg har siklet på risarosa sin vognpose siden jeg så den for flere år siden, altså lenge før jeg ble gravid. Og nå som dagen er her lurer jeg veldig da, skal vi gå for den? Den er fin og ser og høres varm og god ut.
Voksi urban ser ok ut, men har vunnet best i test. Og har vel hull til seler hvis det er behov for det etterhvert. Så bør jeg gå for best i test, eller er risarosa sin like bra? :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
hvis jeg rekker det før snuppa bestemmer seg for å dukke opp så har jeg lyst til å strikke pose ala risarosa til å ha så lenge hun ikke trenger å spennes fast i vogna og så skaffe en voksipose når hun blir kålmark og må seles fast :)
 
Jeg har gått for voksi urban sin. :) syns den er så liten og grei til bagvognen, samtidig som jeg kan bygge på den nå mini blir større.

Med forrigemann hadde jeg så lyst på urban, men endte opp med voksi classic da denne var på salg. Angret masse etterpå, så denne gangen kjøpte jeg den jeg virkelig hadde lyst på. Du kjenner ingen som har en slik pose du egentlig har lyst på slik at du kan prøve den? Så kan du jo se hvordan den er i vogna og om den virker grei? Kjedelig å angre uansett hva du skulle bestemme deg for :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
hvis jeg rekker det før snuppa bestemmer seg for å dukke opp så har jeg lyst til å strikke pose ala risarosa til å ha så lenge hun ikke trenger å spennes fast i vogna og så skaffe en voksipose når hun blir kålmark og må seles fast :)

haha...kålmark :D:D
 
hvis jeg rekker det før snuppa bestemmer seg for å dukke opp så har jeg lyst til å strikke pose ala risarosa til å ha så lenge hun ikke trenger å spennes fast i vogna og så skaffe en voksipose når hun blir kålmark og må seles fast :)

Så flink er ikke jeg til å strikke.. :( men så flink du er hvis du gjør det :)) men det var veldig smart!


Sent from my iPad using BV Forum
 
Vet egentlig ingenting om den posen, og er selv kjempefornøyd med Voksi Classic, men hvis posen virker bra nok og ikke har noen åpenbare ulemper, synes jeg nesten du skal gå for den du har mest lyst på og har siklet på så lenge!:)
Selv hadde jeg, vet ikke hvorfor, helt bestemt meg før jeg ble gravid første gang at jeg ville ha Emmaljunga-vogn. Syntes de var så fine, og ble liksom bare dratt mot dem. Så på masse forskjellige vogner av forskjellige merker, men det føltes aldri riktig...Ikke før vi bestemte oss for City Cross, og har ikke angret ett sekund!:)
Følg magefølelsen du;)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Vet egentlig ingenting om den posen, og er selv kjempefornøyd med Voksi Classic, men hvis posen virker bra nok og ikke har noen åpenbare ulemper, synes jeg nesten du skal gå for den du har mest lyst på og har siklet på så lenge!:)
Selv hadde jeg, vet ikke hvorfor, helt bestemt meg før jeg ble gravid første gang at jeg ville ha Emmaljunga-vogn. Syntes de var så fine, og ble liksom bare dratt mot dem. Så på masse forskjellige vogner av forskjellige merker, men det føltes aldri riktig...Ikke før vi bestemte oss for City Cross, og har ikke angret ett sekund!:)
Følg magefølelsen du;)


Sent from my iPad using BV Forum


Hehe, tusen takk :) rimelig sikker på at det blir den vogna på oss også! :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Så flink er ikke jeg til å strikke.. :( men så flink du er hvis du gjør det :)) men det var veldig smart!


Sent from my iPad using BV Forum


Er egentlig veldig enkelt men kan ta litt tid å få opp farten på pinnene sånn at man ser at arbeidet vokser. Kommer antagelig ikke til å strikke de flettene heller for det tar mye tid, er ikke så vanskelig egentlig, men jeg er lat :D Så da skal jeg fortelle jeg en liten hemmelighet..... tjukt garn og store pinner gjør at du er ferdig på null komma svisj, selv om du ikke strikker så fort :)
 
Er egentlig veldig enkelt men kan ta litt tid å få opp farten på pinnene sånn at man ser at arbeidet vokser. Kommer antagelig ikke til å strikke de flettene heller for det tar mye tid, er ikke så vanskelig egentlig, men jeg er lat :D Så da skal jeg fortelle jeg en liten hemmelighet..... tjukt garn og store pinner gjør at du er ferdig på null komma svisj, selv om du ikke strikker så fort :)

Hehe, jaa. Du sier noe der! :) må klare å gjøre ferdig det teppet jeg har begynt på nå først.. Hehe. håper du legger ut bilder når du blir ferdig med den i alle fall. Gleder meg til å se :)



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Voksi urban er diger, den var iflg babyshop mest beregnet til pulk. Anbefaler Voksi City, den er utolig god :)


Termin 29.januar 2015❤️
 
Sniker fra mars: har risarosa til frøkna på 15mnd og anbefaler den varmt. Nydelig pose og kjempe god. Lang er den også. Brukte ikke seler i vinter som var da hun lå trygt i posen helt til 10mnd og vært ble for varmt. Nå skal jeg bare sette i gå seler i vognen om det blir nødvendig. Hu legges så godt nedi så ikke sikkert hun trenger de.
 
Voksi urban er diger, den var iflg babyshop mest beregnet til pulk. Anbefaler Voksi City, den er utolig god :)


Termin 29.januar 2015❤️

Har kjøpt voksi urban og syns den virker liten og grei :) du bruker jo ikke forlengerstykket i starten, så da passer den perfekt i bagvognen :) skjønner ikke helt hvorfor den skal være ment for pulk? Har aldri hørt det før...

Liker at jeg kan gjøre voksi urban lenger når mini blir større, for skal ikke mye til før en litt større pose blir klumpete i bagen, eller en liten pose blir for liten nå barnet blir større... :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Endte opp med å kjøpe voksi urban:) bestilte oss vogn i går, og da passet den så godt til vogna. Betenkt med tanke på at risarosa sin ikke har hull til selene fortsatt.. Hehe. Og voksi urban var absolutt ikke stor, perfekt i bagdelen med den korte delen, og supert at den kan gjøres større med forlenger delen :) ser herlig ut å være baby!


Sent from my iPad using BV Forum
 
Back
Topp