Ting jeg elsket fra baby1:
Stokke trailz vogna. Kjøpte denne pga jeg har hund og kjører enormt mye på grus og litt ulendt terreng. Den er lett å kjøre med, høy og god med masse plass under. Ulempen er at den er stor og skjipt å ta inn og ut av bil.
Babybilsete som klikket på vogna. Dette var helt essensielt for meg som var alene med hunder og gikk ut 2-3 ganger for dagen og i bil etc. Brukte regntrekk om været var litt rusk, men funker ikke om det plasker
Babysjal: Vi hadde en tass som nektet å ligge noe som helst sted annet enn på meg, og bæresjal var tingen. Brukt hver eneste dag de første 6 månedene, og har lyst å kjøpe et par flere nå til andremann.
Ammeinnlegg i ull. September baby = kaldt. Jeg har ullBH og ullinlegg og dette er helt fantastisk. lekker du blir du verken våt eller kald i tillegg. Kjøpte mine fra nøstebarn, to sett var mer enn nok
Schnuggle babybad. THIS is amazing! Vi ble varmt anbefalt dette badekaret av en venninne og angret ikke et sekund. det er laget for at babyen er trygg nedi med en liten hump foran rumpa, ved knær/lår og når vi badet ved 3 uker så sklei han ikke rundt. Bare 4 mnd gammel kunne han være oppi uten støtte fra oss annet enn litt ved hodet etc. Må tilføye at han selvfølgelig ALDRI var alene, men kjekt med to hender når du vasker/bruker klut
Babynest hadde vi og ble brukt men som nevnt over han var aldri stor fan
Ammepute fra BBhugme herlighet. Samboer kjøpte denne til med rett etter fødsel og jeg sier bare få en NÅ! XD sover med den og den redder meg virkelig. Sliter litt med bekken og rygg allerede nå.
Stokke tripp trapp og new born seat. Fra spebarn lærte jeg mini å være oppi der mens jeg tok kjøkken, laget mat og ryddet. Han koste seg og sovnet gjerne oppi. Anbefales varmt.
Ullbodyer som kan knytes eller kneppes. Vi bruker kun ull/silke på mini og er veldig fornøyd med disse omslagsbodyene.
Gulpekluter! 10 er ikke nok XD Elsket de for alt, vaske mat når han ble eldre, tørke gulp, som beskyttelse i sengen mot melkesøl.
Hva vi ikke brukte
Vogge. Kjøpe en til å ha i stuen den ble aldri brukt.
Seng - brukte heller ikke seng før han var 7 mnd.
Denne gangen kjøper jeg definitivt en bedside crib.
Har også lyst på en lettere vogn til byen etc så vi skal kjøpe en city jogger, bare usikker på typen.