Rugrat
Glad i forumet
Det er jo mange her inne som har små barn og sikkert vært igjennom både gode og mindre bra babyprodukter. Kan vi ikke lage en tråd for å anbefale utstyr vi er fornøyd med? Tenker da vogn, bilstol, babycall osv.
Ungen min er 14 år, så verden av utstyr har endret seg endel siden sist.![hilarious :hilarious: :hilarious:](/styles/default/xenforo/hilarious.png)
Jeg ønsker meg en lett barnevogn som blir liten når den legges sammen. Ønsker også å kunne feste babystol på den. Trenger man kamera på babycall?
Hva har du kjøpt fra før du endte med å ikke bruke noe særlig? Tips, ris, ros, bilder og linker taes imot![happy119 :happy119 :happy119](/styles/default/xenforo/site_smilies/smiley-happy119.gif)
![gen053 :gen053 :gen053](/styles/default/xenforo/site_smilies/smiley-gen053.gif)
Ungen min er 14 år, så verden av utstyr har endret seg endel siden sist.
![hilarious :hilarious: :hilarious:](/styles/default/xenforo/hilarious.png)
Jeg ønsker meg en lett barnevogn som blir liten når den legges sammen. Ønsker også å kunne feste babystol på den. Trenger man kamera på babycall?
Hva har du kjøpt fra før du endte med å ikke bruke noe særlig? Tips, ris, ros, bilder og linker taes imot
![happy119 :happy119 :happy119](/styles/default/xenforo/site_smilies/smiley-happy119.gif)
![gen053 :gen053 :gen053](/styles/default/xenforo/site_smilies/smiley-gen053.gif)