Ringtesten?

Jeg tok ringtesten nå og den viste jente :D Om det stemmer gjennstår vel å se :)
Men både den kinesiske kalenderen og den andre testen inne her viste gutt ;) Blir spennende!

Last edited:
Både ringen og kinesisk viser jente.. Vanskelig for å tro det, men vi får se :) får svar om 2-3 uker :)

Blir vel litt vanskelig når det er to inni her:p

Både ringen og kinesisk kalender viser gutt:) Det viste jente når jeg var gravid sist, og jente ble det :) Spennende! Selv har jeg jentefølelse :p

Tingen viste jente (i ring mot klokka) det samme sa den kinesiske fødselskalenderen:) så vi får vente å se:) har en liten jentefølelse:D mens mannen tror det er gutt:)

sniker litt:)
Googlet ringtesten for jeg tenker å ta den nå, kom inn på denne tråden, har dere vært på oul enda? hadde noen av testene rett? kinesisk og ringtesten? :)

sniker litt:)
Googlet ringtesten for jeg tenker å ta den nå, kom inn på denne tråden, har dere vært på oul enda? hadde noen av testene rett? kinesisk og ringtesten? :)
Både kinesisk og ringtest viste jente.. og oul sa også jente

Kinesisk og ringtesten viser jente,så blir spennende å se om de ser det på ul 4 februar☺

Ringtesten viste gutt forrige gang og denne gangen. Og det ble gutter :) husker ikke hvordan det var med tvillingene som var en av hver

Back
Topp