Ringtesten?

Mammatiltogutter987

Glad i forumet
Julegavene 2019
❤️Mailykke 2022❤️
Noen som har prøvd ringtesten?:-) jeg fortalte nyheten til mamma idag, og da måtte hun prøve ringtesten såklart:-) den gikk i ring, så mamma er helt sikker på at det er ei lita jente denne gangen:-) litt tøft med denne testen syns jeg. Stemte på begge guttene mine, da gikk ringen frem og tilbake:-)

Den viser jente på mg men vi får se. Tror selv d er en gutt :)

Ta en gullring (bør være forlovelse/giftering har jeg hørt, trenger ikke være din), og tre et hårstrå igjennom. Hold i begge endene av hårstrået slik at ringen henger i midten. Hold den helt i ro over mage eller håndledd, og se om den går i sirkel eller går sidelengs. Sirkel=jente, sidelengs=gutt. Skjønner?:-)

Jeg har lært at den viser hvor mange du får.. Sirkel = tvillinger, fremover=jente, sidelengs=gutt.. Ringen stopper å rotere mellom hver unge så kan du se hvor mange du skal få

Min går i sirkel! Hadde vært så gøy å få en jente som siste <3 jeg har også symptomene på å få jente som store veldig vonde bryst og kvalme ;-)

Sirkel! Jente altså :) Kinesisk fødsels kalender viser gutt, time will show ;)

[quot post: 18155069, member: 9851"]hahaha kanskje du har flerlinger :p[/quote]
Haha kunne ha vært flerlinger, men så kun et dunkende hjerte på ul.:-)

ringen vises gutt, kinesisk fødselskart jente. så jeg er helt forvirra :P

Dette prøvde jeg forrige ss, og pendelen min viste at jeg skulle få gutt, det stemte.. har ikke prøvd nå!

Back
Topp