Prøvde denne for en stund tilbake. Fikk da opp gutt, så jente. Har en gutt, kanskje det blir jente nå? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Begynte å gråte etterpå fordi jeg håper så inderlig 
Les i hovedinnleggHvordan gjør man det igjen?![]()

har ikke ring, men har et anheng i gull så tok hårstrået gjennom festet der. Vi får se neste uke om det blir to! Hyyyyyl! Jeg tror jo ikke på noe sånne ting, men var jo selvsagt nødt å prøveprøvde først på magen og den gikk frem og tilbake. Tok den over håndleddet og den gikk fremdeles frem og tilbake, stoppet og begynte å gå i sirkel
har en gutt og ei jente!
Hos meg gikk det jente ,gutt ,gutt (dette stemmerHyyyyyl! Jeg tror jo ikke på noe sånne ting, men var jo selvsagt nødt å prøveprøvde først på magen og den gikk frem og tilbake. Tok den over håndleddet og den gikk fremdeles frem og tilbake, stoppet og begynte å gå i sirkel
har en gutt og ei jente!
Over magen - frem og tilbake
Over håndledd - rundt i ring stopp- rundt i ring stopp- rundt i ring stopp - frem og tilbake
har 3 gutter og gravid med det som ifølge ring skal være minime![]()
Gråt som et lite barn da ringen begynte å gå frem og tilbake.. har som deg 3 gutter fra før så jenta er veldig ønsket nå 
Håper så inderlig at det stemmer 
Ultralyd viser «bare» ett foster, så jeg vet ikke hva jeg skal tenke. Prøvde på nytt nå, og den bytter fortsatt som beskrevet over. Kanskje smykket ikke holder til den testen her ;p men gjør det jo bare for gøy da, morsomt å se at det stemmer for folkVel, på venstre side av magen så går den frem og tilbake. På høyre side går den i ring. Og det gjentar seg. Dette var creepyhar ikke ring, men har et anheng i gull så tok hårstrået gjennom festet der. Vi får se neste uke om det blir to!
![]()
Hmm merkelig, har du prøvd rett over magen? Kan jo hende det må være en ring??Ultralyd viser «bare» ett foster, så jeg vet ikke hva jeg skal tenke. Prøvde på nytt nå, og den bytter fortsatt som beskrevet over. Kanskje smykket ikke holder til den testen her ;p men gjør det jo bare for gøy da, morsomt å se at det stemmer for folk![]()
Spørs detHmm merkelig, har du prøvd rett over magen? Kan jo hende det må være en ring??