Ringtesten - gutt eller jente?

Prøvde denne for en stund tilbake. Fikk da opp gutt, så jente. Har en gutt, kanskje det blir jente nå? :rolleyes:
 
Sprøtt!!.. Over håndleddet
-jente
-jente
-gutt

Stemmer på en prikk

Deretter:
Side til side PLUSS sirkel. Jente og gutt da eller?!?!
Wtf og Ftw..
 
Prøvde testen på to av barna:p Blir spennende å se om det stemmer:D Må skrive det ned, ellers så blir det sikkert glemt:hilarious:
 
Håndleddet ; Går i sirkel, stopper, sirkel, stopper, sirkel, stopper for så å gå frem og tilbake :Heartblue:Heartblue:Heartblue:Heartred

Over magen går den frem og tilbake :sad010:sad010

Jeg har tre gutter fra før, og for hvert svangerskap har den gått i ring over magen.. men nå for første gang går den frem og tilbake :sad010:Heartred:Heartred Begynte å gråte etterpå fordi jeg håper så inderlig :love7
 
Hvordan gjør man det igjen? :wideyed:
 
Her gikk det både rundt, og frem og tilbake - vekselvis i lang stund. Vært til ul, så vet det kun er én inni der .
I snitt gikk den vel mest frem og tilbake.....så det styrker håpet mitt om en jente :hilarious:
 
Vel, på venstre side av magen så går den frem og tilbake. På høyre side går den i ring. Og det gjentar seg. Dette var creepy :nailbiting: har ikke ring, men har et anheng i gull så tok hårstrået gjennom festet der. Vi får se neste uke om det blir to! :)
 
Dette var jo litt fascinerende :joyful: Gikk frem og tilbake både over magen og håndleddet. Har jente fra før:D
 
Hyyyyyl! Jeg tror jo ikke på noe sånne ting, men var jo selvsagt nødt å prøve :p prøvde først på magen og den gikk frem og tilbake. Tok den over håndleddet og den gikk fremdeles frem og tilbake, stoppet og begynte å gå i sirkel :hilarious: har en gutt og ei jente!
Hyyyyyl! Jeg tror jo ikke på noe sånne ting, men var jo selvsagt nødt å prøve :p prøvde først på magen og den gikk frem og tilbake. Tok den over håndleddet og den gikk fremdeles frem og tilbake, stoppet og begynte å gå i sirkel :hilarious: har en gutt og ei jente!
Hos meg gikk det jente ,gutt ,gutt (dette stemmer
Jeg har det fra før ) Også viste den jente denne gangen , men vi får se . Tror det er en gutt ;)
 
Over magen - frem og tilbake
Over håndledd - rundt i ring stopp- rundt i ring stopp- rundt i ring stopp - frem og tilbake

har 3 gutter og gravid med det som ifølge ring skal være minime‍♀️
 
Over magen - frem og tilbake
Over håndledd - rundt i ring stopp- rundt i ring stopp- rundt i ring stopp - frem og tilbake

har 3 gutter og gravid med det som ifølge ring skal være minime‍♀️

samme for meg :sad010 Gråt som et lite barn da ringen begynte å gå frem og tilbake.. har som deg 3 gutter fra før så jenta er veldig ønsket nå :Heartred:Heartred Håper så inderlig at det stemmer :love7
 
Oii, dette skal jeg jammen meg teste!
 
Vel, på venstre side av magen så går den frem og tilbake. På høyre side går den i ring. Og det gjentar seg. Dette var creepy :nailbiting: har ikke ring, men har et anheng i gull så tok hårstrået gjennom festet der. Vi får se neste uke om det blir to! :)
Ultralyd viser «bare» ett foster, så jeg vet ikke hva jeg skal tenke. Prøvde på nytt nå, og den bytter fortsatt som beskrevet over. Kanskje smykket ikke holder til den testen her ;p men gjør det jo bare for gøy da, morsomt å se at det stemmer for folk :)
 
Ultralyd viser «bare» ett foster, så jeg vet ikke hva jeg skal tenke. Prøvde på nytt nå, og den bytter fortsatt som beskrevet over. Kanskje smykket ikke holder til den testen her ;p men gjør det jo bare for gøy da, morsomt å se at det stemmer for folk :)
Hmm merkelig, har du prøvd rett over magen? Kan jo hende det må være en ring??
 
Sa gutt sist, det stemte.. jente nå.. så vi får se :nailbiting:
 
OPPDATERING!

Jeg skjelver, gråter litt og er egentlig bare helt i sjokk!

Ringtesten viste tydelig at jeg har tre gutter, og at spiren i magen skulle være jente.. Idag fikk vi svar på blodprøven vi sendte for to uker siden.. i magen gjemmer det seg en liten prinsesse :Heartpink:love7

Vi er overlykkelige over nyheten og planlegger nå hvordan vi skal fortelle dette til familie og venner :Heartblue:Heartblue:Heartblue:Heartpink
 

Vedlegg

  • 08D3213E-C1BF-481A-86A0-499B5A3E7FDD.jpeg
    08D3213E-C1BF-481A-86A0-499B5A3E7FDD.jpeg
    700,4 KB · Visninger: 8
Back
Topp