Ringtesten - gutt eller jente?

Hepe

Gift med forumet
Sensommerbarna 2016
Februarlykke 2022❄️
Har dere tatt ringtesten for å finne ut hvilket kjønn det blir på babyen dere venter?

- For de som ikke har en ring, kan en nål kanskje virke.

For de som ikke vet hvordan denne gjøres;
Ta gifteringen/ forlovelsesringen (fungerer sikkert med en annen gullring også), riv av deg et hårstrå og bind ringen fast i enden på dette. Hold så hårstrået med ringen over magen (viser nåværende graviditet), eller over håndleddet (den vil da vise ev. tidligere barn først ved at den sakner farten før den gjennopptar ny fart mellom hvert barn.)
Det er selvfølgelig viktig at man holder hånden man holder hårstrået med helt i ro.
Pendler den frem og tilbake blir det jente og spinner den rundinger blir det gutt.


Jeg tok den over magen, og der pendler ringen frem og tilbake i rasende fart, altså jente som er i magen nå.

Tok den også over håndleddet, og da viser den først gutt, før den sakner farten og nesten stopper før den begynner å gå rundt igjen(gutt), så nesten stopper, så begynner den frem og tilbake(jente), til den nesten stopper, og begynner frem og tilbake igjen(jente) , stopper nesten, så går den rundt(gutt), stopper opp igjen, og går frem og tilbake(jente), så stopper den opp. Så da er det vel siste barnet.

Veldig spennende å se om siste stemmer også.

Hvor mange, og hvilket kjønn:

:HeartblueGutt- stemte
:HeartblueGutt- stemte
:HeartredJente- stemte
:HeartredJente- stemte
:HeartblueGutt- stemte

Jente-?

Så hva får dere?

Hadde vært gøy om flere av oss tok denne testen, så kunne vi følge med hverandre, for så å poste en oppdatering etter fødsel på hva det ble og om testen stemte:D
 
Last edited:
Så spennende! :D Jeg testet og ringen gikk frem og tilbake – altså jente. Så får vi se :p
 
Har ingen ringer:(
Buuuu på sambo som aldri frir

Kan jeg ta en sånn potetchips-ring?:hilarious:
 
Har ingen ringer:(
Buuuu på sambo som aldri frir

Kan jeg ta en sånn potetchips-ring?:hilarious:
Som jeg skrev i innlegget, så kan du prøve med en nål:) Hvis du har det da:p
 
Som jeg skrev i innlegget, så kan du prøve med en nål:) Hvis du har det da:p

Buuu, har ikke det heller.

Får saumfare litt på jobb
 
Fant en nål. Den vekslet mellom ingenting, ring og frem og tilbake, haha. Håper ikke det er et dårlig tegn.
 
Fant en nål. Den vekslet mellom ingenting, ring og frem og tilbake, haha. Håper ikke det er et dårlig tegn.
Er ikke 100% sikker om nål virker. Kanskje låne en ring?
 
Hyyyyyl! Jeg tror jo ikke på noe sånne ting, men var jo selvsagt nødt å prøve :p prøvde først på magen og den gikk frem og tilbake. Tok den over håndleddet og den gikk fremdeles frem og tilbake, stoppet og begynte å gå i sirkel :hilarious: har en gutt og ei jente!
 
Herregud så sprøtt!!

Over magen går ringen frem og tilbake, samme som det kinesiske fødselskartet!

Over håndleddet stopper den først helt opp, går i en stor sirkel, og ja! Jeg har en gutt fra før, før den går over til å gå frem og tilbake igjen :woot::woot::woot:
 
Hyyyyyl! Jeg tror jo ikke på noe sånne ting, men var jo selvsagt nødt å prøve :p prøvde først på magen og den gikk frem og tilbake. Tok den over håndleddet og den gikk fremdeles frem og tilbake, stoppet og begynte å gå i sirkel :hilarious: har en gutt og ei jente!
Åja - trodde frem og tilbake var gutt :hilarious: oops, da viste den motsatt av hva jeg har da :rolleyes:
 
Fram og tilbake her - som kan bety jente♥️ På håndleddet jente + gutt. Blir spennande å sjå :happy:

Men ulike sider på nettet skriv at pendling fram og tilbake betyr gutt og sirkel betyr jente? Kva er egentlig rett?:)
 
Last edited:
Har dere tatt ringtesten for å finne ut hvilket kjønn det blir på babyen dere venter?

- For de som ikke har en ring, kan en nål virke.

For de som ikke vet hvordan denne gjøres;
Ta gifteringen/ forlovelsesringen (fungerer sikkert med en annen gullring også), riv av deg et hårstrå og bind ringen fast i enden på dette. Hold så hårstrået med ringen over magen (viser nåværende graviditet), eller over håndleddet (den vil da vise ev. tidligere barn først ved at den sakner farten før den gjennopptar ny fart mellom hvert barn.)
Det er selvfølgelig viktig at man holder hånden man holder hårstrået med helt i ro.
Pendler den frem og tilbake blir det jente og spinner den rundinger blir det gutt.


Jeg tok den over magen, og der pendler ringen frem og tilbake i rasende fart, altså jente som er i magen nå.

Tok den også over håndleddet, og da viser den først gutt, før den sakner farten og nesten stopper før den begynner å gå rundt igjen(gutt), så nesten stopper, så begynner den frem og tilbake(jente), til den nesten stopper, og begynner frem og tilbake igjen(jente) , stopper nesten, så går den rundt(gutt), stopper opp igjen, og går frem og tilbake(jente), så stopper den opp. Så da er det vel siste barnet.

Veldig spennende å se om siste stemmer også.

Hvor mange, og hvilket kjønn:

:HeartblueGutt- stemte
:HeartblueGutt- stemte
:HeartredJente- stemte
:HeartredJente- stemte
:HeartblueGutt- stemte

Jente-?

Så hva får dere?

Hadde vært gøy om flere av oss tok denne testen, så kunne vi følge med hverandre, for så å poste en oppdatering etter fødsel på hva det ble og om testen stemte:D

Må det være gullring, eller funker det med billig-ringer fra HM også tro?:smiley-bounce022
 
Back
Topp