Ringtest! :D

Prøvde, men fikk forskjellige svar når jeg holdt den... såååå er ikke helt med på denne :P

3 ganger har jeg tatt den, og alle gangene har den gått rundt i stor fart. Spennende om jente nr 3 er på vei

Har tatt den å den gikk frem og tilbake så skal bli spennende å se på ul på sykehuset om ring test og kinesisk fødselskalender har rett, begge sier gutt :)

Fødselskalender og ring viser jente, men er ganske sikker på en liten gutt :-) får se hva UL viser

Jeg prøvde nå, og her gikk den frem og tilbake over magen ;) Men den gikk i sirkel over håndleddet, og vi fikk jente sist gang. Såå.. Vet ikke hvor mye jeg skal stole på det :p Det blir jo gøy å se på oul om det stemmer med gutt nå iallefall ;)

Jeg prøvde hjemme først da gikk den i sirkler, og uten å nevne noe spurte en venninne av mamma om hun kunne prøve, og så nyskjerrig som jeg er nølte jeg ikke. Hun sa det ble en jente, siden den gikk i ring, så konsentrerte hun seg og spurte spørsmål, hvor svaret var ja i sirkel og nei pendling. Hun sporte om når den ble født fra termindatoen, ut i fra mens, og nedover, og endte opp med at den gikk i sirkel 4.nov.

Blir veldig spennende å se om det blir en jente den 4 nov! :)

( iflg fødselskartet er det gutt)

Jeg tok denne testen på de 2 hestene våre som har fått føll nå. Den viste gutt på begge to, men vi fikk en gutt og en jente. Så blir spennede å se om den har rett på meg..
Pappa går alltid rundt å sier at den kun er riktig på 2 av 3 ;) så om det stemmer så blir det jente på meg ;)

Ifølge fødselskart og test er det gutt, og har rare symtomer som også tilsies at det er gutt, så får se på oul :)

3 ganger har jeg tatt den, og alle gangene har den gått rundt i stor fart. Spennende om jente nr 3 er på vei

Og jammen lurer det ein gut og ikkje jente i magen. Så då har den vore riktig dei to gangane før, men ikkje denne gangen.

Ringtest sier gutt. Men ultralyd sier jente :p

Back
Topp