Ringtest! :D

Jeg fikk ingen utslag når jeg holdt over navle området, måtte helt ned til der livmora er nå før ringen begynte å svinge! Snålt.:)
Den sa gutt alle gangene.:)

Får utslag på jente med ringen. det jeg føler på meg å. Ved håndleddet stemmer det også hva jeg har fra før. Møtte nettopp healeren min tilfeldig på butikken å hun stoppte helt opp å så forskrekket ut du er gravid med jente å termin i nov. Litt spesiellt mn hun har allti hatt rett så blir spennende å se. Hun er utrolig dyktig

Jeg tror det er riktig med at det er jente om den går i sirkel og gutt om den går frem og tilbake. men blir jo litt forvirra når det står så forskjellig:p på meg stemte d iallefall 3 ganger. Har hørt det med håndleddet jeg også, men ikke prøvd det selv enda :)
så morro at det har stemt med hestene Idaers :) kjempe spennende! si i fra hva det ble da :)
jeg har gjort det på meg selv nå, er 10+3 tror ikke det er for tidlig. Men sist så var det moren min som tok testen på meg da :) vært morro å sett hvor mange som har rett når man har vært på Ord Ul, eller fødsel for de som ikke vil vite kjønn ved UL :)

Inatt har vi da fått den ene føllet, og ifølge ringtest skulle det bli gutt, for den pendlet frem og tilbake. Og der ble en gutt også ☺☺

Inatt har vi da fått den ene føllet, og ifølge ringtest skulle det bli gutt, for den pendlet frem og tilbake. Og der ble en gutt også ☺☺

Åh så gøy da Idaers :) på meg pendler ringen veldig sakte frem å tilbake, hvordan pendler deres..fort eller sakte?

Får utslag på jente med ringen. det jeg føler på meg å. Ved håndleddet stemmer det også hva jeg har fra før. Møtte nettopp healeren min tilfeldig på butikken å hun stoppte helt opp å så forskrekket ut du er gravid med jente å termin i nov. Litt spesiellt mn hun har allti hatt rett så blir spennende å se. Hun er utrolig dyktig

så utrolig spennende :) blir gøy å se på ul da i forhold til hva healeren sa :) gikk ringen hos deg sakte eller fort i sirkler? ringen går så sakte på meg syns jeg :wideyed:

Ringtesten viser jente, samme som det kinesiske fødselskartet. Men brukte en vanlig ring da, har ingen gifte ring :p jeg føler jente, mannen min tror gutt hehe

Ossen ring har dere brukt egentlig? :)

Ringtesten viser jente, samme som det kinesiske fødselskartet. Men brukte en vanlig ring da, har ingen gifte ring :p jeg føler jente, mannen min tror gutt hehe

På meg viste det gutt og på det kinesiske fødselskartet viste også gutt :) og brukte en vanlig gullring :) blir spennende å se da :happy:

Både kinesisk kart og ring testen viser jente.. Blir spennende :)

Ringtesten går i heftig sirkel på meg, så det betyr jo jente! Kinesiske fødselskartet sier jente og natron testen sier jente! Meste sier jente, men magefølelsen min sier gutt :) blir spennende å se ;)

Ringtesten sier jente og det kinesiske fødselskartet sier også jente. Jeg har ingen formening på hva det er, men samboeren tror jente ☺

Så om de tror jente på OUL så blir jeg nok å gå uvitende til den kommer ut ;) ei venninne fikk beskjed at det var med 100% sikkerhet jente.. og det kom det en gutt ut ;)

Spennende å se om det stemmer da ;D Har faktisk verken gullringer eller gifteringer i huset, så får ikke tatt den foreløbig :P .. Hvis ikke sambo kommer hjem med en ring fra New York til helgen da?! Hahaha, neida, blir nok en god stund til det skjer :P

Ble sirkel på meg :)
Har ikke giftering men en i hvitt gull og med diamant på. Regner med det er godt nok :p

Ble sirkel her gitt! :D

Kinesisk fødselskart viste gutt, men når jeg tok ringtesten så gikk den først i sirkler, så gikk den frem og tilbake... Betyr det to? :P

Ringtesten sier gutt her, føler det selv også, men får vel bare vente å se :)

Back
Topp