Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tror det er riktig med at det er jente om den går i sirkel og gutt om den går frem og tilbake. men blir jo litt forvirra når det står så forskjelligpå meg stemte d iallefall 3 ganger. Har hørt det med håndleddet jeg også, men ikke prøvd det selv enda
![]()
så morro at det har stemt med hestene Idaerskjempe spennende! si i fra hva det ble da
![]()
jeg har gjort det på meg selv nå, er 10+3 tror ikke det er for tidlig. Men sist så var det moren min som tok testen på meg davært morro å sett hvor mange som har rett når man har vært på Ord Ul, eller fødsel for de som ikke vil vite kjønn ved UL
![]()
Inatt har vi da fått den ene føllet, og ifølge ringtest skulle det bli gutt, for den pendlet frem og tilbake. Og der ble en gutt også ☺☺
Får utslag på jente med ringen. det jeg føler på meg å. Ved håndleddet stemmer det også hva jeg har fra før. Møtte nettopp healeren min tilfeldig på butikken å hun stoppte helt opp å så forskrekket ut du er gravid med jente å termin i nov. Litt spesiellt mn hun har allti hatt rett så blir spennende å se. Hun er utrolig dyktig

Jeg brukte gifteringen, og en annen gullringOssen ring har dere brukt egentlig?![]()
Ringtesten viser jente, samme som det kinesiske fødselskartet. Men brukte en vanlig ring da, har ingen gifte ringjeg føler jente, mannen min tror gutt hehe